Bon appétit

<< < (61/162) > >>

matskupu:

Olen itse kotipizzassa käyttänyt tomaattikastikkeena Rainbown chili-tomaattimurskaa.  On sopiva ripaus chiliä mukana, jotta kylmänäkin slaissia mutustaessa hieman suuta lämmittää.  Ja se pahvitörppö (300g ?) on juuri sopivan kokoinen tuollaisen uunipellillisen satsiin.

Mä käytän sweet chili kastiketta ja ketsuppia terästettynä jalopenotabascolla. Välillä tulee käytettyä yrttitomaattimurskaa, joka myöskin terästetään ennen käyttöä. Joskus on tullut myös kokeiltua paseerattua tomaattia.

ovalila:

Mä käytän sweet chili kastiketta ja ketsuppia terästettynä jalopenotabascolla. Välillä tulee käytettyä yrttitomaattimurskaa, joka myöskin terästetään ennen käyttöä. Joskus on tullut myös kokeiltua paseerattua tomaattia.

Saako nipottaa vähän? Se pippuri ei ole nimeltään jalo peeno kuten niin usein kuulee sanottavan vaan siis jalapeño. Maukas kuin mikä varsinkin jalapeño poppersien muodossa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jalape%C3%B1o

Sorry. Oli ihan pakko avautua.

matskupu:

Saako nipottaa vähän? Se pippuri ei ole nimeltään jalo peeno kuten niin usein kuulee sanottavan vaan siis jalapeño. Maukas kuin mikä varsinkin jalapeño poppersien muodossa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jalape%C3%B1o

Sorry. Oli ihan pakko avautua.

Hyvä että nipotit, taas oppi jotain uutta

tom_joke:

Jos joltain löytyy erittäin hyvää ohjetta pitsapohjan tekemiseen, niin olisin kiinnostunut kokeilemaan.

Nyt tulee tehtyä joka kerta samanlainen:
1,5dl vettä
½ pakettia hiivaa
loraus öljyä
hyppysellinen valkosipulijauhetta
hyppysellinen suolaa
vähän reilu 3 dl vehnäjauhoja (joista toisinaan noin puolet grahamia)

Kokeileppas joku kerta durum vehnäjauholla tehdä tuo pohja. 

ovalila:
Pienellä viiveellä juhannusaaton menu: Lankkulohta, valkosipuliperunoita ja tietenkin niitä ribsejä. Vartaassa grillatut katkaravut piilottelee onnistuneesti taka-alalla Negra Modelon takana 

Ribsit valmistumishetkellä savustimessa. Slurp. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page