Bon appétit

<< < (105/162) > >>

rsuomi:

Nyt sitte on made in finland aika, eli kun mateen saatte, mitäs siitä värkkäätte?

Madekeittoa tietysti.

Parasta "kalasoppaa"!!

Mateen mäti on kuulemma myös herkkua, itse en syö..

terv. risto suomi

niksu99:
Nahasta tietty saappaat mutta pätkittynä pataan pystyyn kermaa, pippuria, nyrkillinen voita päälle ja hyvä muussi taustalle.

Eräs talvi noita tuli koukutettua Porkkalasta, mätiä en itse syö joten kavereille tuli jaettua. Kesällä sulattelin pakastinta ja samalla silloin meni roskiin n. 2½ kg 

Crayfishguru:
Tuli ehtoisalle emännälle vuosia täyteen, joten hieman piti pilputtavaa suvulle tarjota ja muutamalle perhetutullekin. Huomaa vanhat perinteiset lusikkaleivät aprikoosimarmeladilla. Kakun päällä tietty kinuskia ja voileipäkakussa lohta.
Kuvasta puuttuvat lastenlasten lihaspallerot ja prinssinakit sekä aikuisten Meukow V.S.O.P.

[ Attachment not found - or removed ]

Crayfishguru:

Meukow V.S.O.P.

Ed... Kuvasta kaapatut, Meukow V.S.O.P. ottimetko nämä

[ Attachment not found - or removed ]

Risto

Onnittelut välitetty lempivastustajalle - kiitos. Nuo kuvan "ottimet" taitavat kuulua jollekin lapsenlapsistamme, jotka rakastavat mummon pullaa ja ovat kaikki myös itse useampia kertoja jo avustaneet leipomishommissa.

Crayfishguru:

---- ----- taikina on hjyvaa

Risto

Ps. Rypytitkö itse ?

Perheen jauhopeukalovastaava = juhlakalu itse, rypytti nuo karelialaisten piirakat ja survoipa innolla munaa voihinkin.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page