Bon appétit

<< < (141/162) > >>

Koo:
Tuota löylyä on mullakin, tosin en ole avannut vielä. Kun sais Thaimaassa ensin kunnon SomTamin syötyä irvistelemättä, niin sit vois sit keväämmällä satsata vahvempiin aineisiin.

Itselläni kummallinen mieltymys Fataliin Aji Cristal -säilykkeeseen. Mietoa säilykechiliä lappaa niin pizzan kuin voileivänkin päälle ja hyvältä maittaa...

susiluoto:
No löytäkää tuolle Orvolle liiankin voimakasta maustetta, minä sitten nauran ja maksan.

diizei:
Juu, kyllä ruoassa pitää olla potkua. Aina kun tulee käytyä paikallisessa sittarissa, tarttuu mukaan tuoreita chilejä. Välillä habaneroja ja väillä jotain miedompia ja habaneroja kasvaa myös kotona. Pakastimessa muutama rasiallinen niitä. Kesällä sai sittarista tuoreita naga moricheja ja niitähän tuli ostettua kolme rasiallista. Siemenet tallella ja tarkoitus laittaa myös niitä kasvamaan nyt keväällä. Valmiista kastikkeista ja säilykkeistä en välitä. Tuoreina ne on parhaita.

ovalila:

No löytäkää tuolle Orvolle liiankin voimakasta maustetta, minä sitten nauran ja maksan.

No jos perille tuotte niin minä tarjoan pihvit ja muut höysteet 

Tape:

No jos perille tuotte niin minä tarjoan pihvit ja muut höysteet 

Mitä lie linkin yllätys pitävän sisällään, kannattaako lähteä yli meren? 

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1264007/vesa-keskinen-tuo-markkinoille-hamamat-kastikkeen

Muutenhan kastikkeen tekijä kuuluu kategoriaan "säälittävät" mutta niin se Yolandakin vaan töröhuulillaan rahastaa vaikka ampua pitäis. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page