Bon appétit

<< < (157/162) > >>

susiluoto:
Näin on, eli keitän myös hirven luista lientä jota voi käyttää sitten vaikka lihakeittoon.

AmiGo98:
Minä taas uppopaistan Burkina Fasolaista opossumin hännän tupsuja ja pakastan niitä vararavinnoksi, jos sattuu tulemaan III maailmansota ja kaupasta loppuu ruoka

Cat:

Minä taas uppopaistan Burkina Fasolaista opossumin hännän tupsuja ja pakastan niitä vararavinnoksi, jos sattuu tulemaan III maailmansota ja kaupasta loppuu ruoka

Sinä olla 13 yo. 

Cathy *-*

susiluoto:

No jos sieltä tuot opossumin häntätupsuja ja jäät tullissa niistä kii saat sakkoa, vankilaa ja varoituksen.Voin luvallisesti luovutta sinulle hirventurkin tupsuja ja eiku pakastamaan.
Kokeileppa keittää hirvenluita ja siitäpä oivan keittoliemen tekaiset, jos noudat huomenna Gumbostrandin rannasta voin sinulle näitä luita luovuttaa.

AmiGo98:

No jos sieltä tuot opossumin häntätupsuja ja jäät tullissa niistä kii saat sakkoa, vankilaa ja varoituksen.Voin luvallisesti luovutta sinulle hirventurkin tupsuja ja eiku pakastamaan.

Nojoo, eiköhän ne ole samanmakuisia. Vielä pitäisi käydä hakemassa jäkälää porojen viimeiselle aterialle

Navigation

Up one level

Next page

Previous page