Nymålad Citabria över Östersund

(1/3) > >>

FSsweden:
Medan färgen håller på att torka så kan jag passa på visa någon enstaka bild från klubbens Citabria.
Målningen har några små fel men annars helt klar, de är väl VC panelen som skall fixas upp men de får bli imorgon de!

Parkerat ute på Ope

Dags att dra in kärran i hangaren så duken inte blir blöt av regnet som fallit av och till under dagen.

/Philip Nordlander,

niclasm:
Stiligt!
Blir riktigt sugen på att köpa denna kärra nu

//Niclas

SAS570:
Hahah himlars vilket ångest plan. Får fortfarande minnesbilder om när jag gjorde min aerobatictraining i denna. 30 grader varmt, lukta soppa och hela skräpet skakade. Kan lova att det var de längsta 6 hrs flighttraining jag har haft i hela mitt liv Dock fick jag även tailgrabber endorsement för denna, så nån nytta kanske det var att plågas

mgerner:

Hahah himlars vilket ångest plan. Får fortfarande minnesbilder om när jag gjorde min aerobatictraining i denna. 30 grader varmt, lukta soppa och hela skräpet skakade. Kan lova att det var de längsta 6 hrs flighttraining jag har haft i hela mitt liv Dock fick jag även tailgrabber endorsement för denna, så nån nytta kanske det var att plågas

Snygga bilder! Men en sextimmars-flygning?? 

SAS570:

Snygga bilder! Men en sextimmars-flygning?? 

uppdelat på 6 lektioner

Navigation

Up one level

Next page