Mistä uusia ilmakuvia photosceneryihin?

<< < (13/17) > >>

smä:
Onko kukaan sattunut vielä kyselemään Oulun kaupungilta oikeuksia kuvien käyttöön? Löytyisi esimerkiksi EFAH:

http://kartta.ouka.fi/Web/Default.aspx?layers=Ilmakuva%202004&cp=7199487,488349&z=0.25&language=fin

EDIT:

Tekijänoikeus on ilmeisesti  BLOM-kartoilla, joista kaiketi monet Esankin maisemat on tehty. Pohdiskelen tässä mahdollisuutta pulauttaa X-Plane versio tällä systeemillä:

http://www.photosceneryx.com/

Esan tekemä maisema kääntyi kyllä XP:lle oikein sujuvasti FS2XP:llä. Tässä olisi ehkä mahdollisuus saada katettua vähän isompi alue tarkemmalla resoluutiolla.

tjh80:
Tuossa on jo muutamat kentät tullut tehtyä sitä mukaan kun kuvia rakennuksista on löytynyt, pääsääntöisesti rapakon taakse olen noita kenttiä väsäillyt.
Tässä kuvaa kentästä jota olen viimeiksi askarrellut, eli Airport Manatee(48X) Florida.

[ Attachment not found - or removed ]

pho201:
Miksi et tee niitä Suomeen esimerkiksi Joensuuhun, josta vielä puuttuu kenttä FSX:lle (kun asutkin täällä lähistöllä)? Jos minulla olisi tuo taito hyppysissä, aloittaisin projektin heti. Aikaahan tuo maisemien väsääminen vie varmaan aivan tuhottomasti, eikä sitä ole helppo tietenkään oman työn ohesta irroittaa.

Pekka

tjh80:

Miksi et tee niitä Suomeen esimerkiksi Joensuuhun, josta vielä puuttuu kenttä FSX:lle (kun asutkin täällä lähistöllä)? Jos minulla olisi tuo taito hyppysissä, aloittaisin projektin heti. Aikaahan tuo maisemien väsääminen vie varmaan aivan tuhottomasti, eikä sitä ole helppo tietenkään oman työn ohesta irroittaa.

Pekka

Tekisin noita suomen kenttiä heti, kun saisin laadukkaat photopohjat jostain mutta siihen kun ei ole saatavilla ja sitten en tiedä siitä tekijänoikeus hommasta että saako niitä pohjia julkaista.
Mutta toistaiseksi ne jää nytten tekemättä.

Starchild:
Eiks kentän alueen photopohjan saa kuvattua kuka tahansa harrastaja?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page