Kiinnostus verkkolentämiseen

<< < (5/17) > >>

Pinkkari:

Olet sitten onnekas, esim. tässä ketjussa on 18 sivua tekstiä kyseisestä ongelmasta, eikä muuta ratkaisua kuin poistaa joko norton tai vista. http://forum.ivao.aero/index.php/topic,53518.0.html

Hmm.. Taitaa sitten olla niin että se ei toimi FS9:n kanssa. Mulla on FSX.

Kreeta:
Mulla on FSX, Vista, ja F-Secure. Eikö kenelläkään ole ollut vastaavaa ongelmaa tuolla kokoonpanolla?

Mckeke83:

Mulla on FSX, Vista, ja F-Secure. Eikö kenelläkään ole ollut vastaavaa ongelmaa tuolla kokoonpanolla?

Hyvin käy ja kukkuu samalla setupilla. FSX SP2, Vista Ultimate 32bit ja F-Securen Client Security 8 käytössä.

Assiini:

Ei liity millään lailla uskoakseni virustorjuntaohjelmaan toi ongelma. Todella monella on olut vastaava ongelma, kuten itsellänikin jossain vaiheessa.

1) Laita simulaattorin varjo-asetukset pois päältä ja kokeile
2) Katso IVAP:n asetuksista, että on rasti kohdassa "Show online traffic"
3) Paina Re-Index MTL
4) Käynnistä simu järjestelmänvalvojan oikeuksilla
5) Asenna koko IVAP-Uudelleen
6) Mikäli koneet ei näy, re-connectaa jollekin toiselle serverille
7) Näkyykö koneita visuaalisesti, koneen TCAS:ssa, IVAP:n TCAS:ssa, onko muita koneita todella liikenteessä?
8.) Onko tapahtunut monella lennolla, ettei muita koneita näy, millä kohtaa lentoa?
9) Näkeekö lennonjohto sinut?
10) Näkeekö muut koneet sinut?

Tossa nyt alkuun muutama pointti. En jaksa millään uskoa, että kyseessä on ylitsepääsemätön ongelma. Simulaattorimaailma täynnä pienempiä ja suurempia ongelmia, ne pitää vain ratkaista...

Kreeta:

No enpä ole niin tehnytkään, vaan olen VFR World Touria jatkanut. TCAS:stähän se näkyy, ja sen avulla ollaan menty, mutta kyllähän se harmittaa, kun ei muut koneet näy.

2.) Löytyvätkö IvaP:n asetukset siis IvaP:sta itsestään? Mistä (sieltä)? Ja jos on IvaP:ssa, niin tarviiko olla online?

3.) Re-Index MTL? Tuo varmaan löytyy MTL-ohjelmasta?

6.) Tarkoittaako tuo re-connectaus, että menen offlineen, ja sitten uudestaan, mutta eri serverille? Olen monellekin eri servulle yrittänyt kirjautua (en monesti ennen samaa lentoa kuitenkaan), mutta kaikilla servuilla  sama. Yleensä olen ollut jollakin EU-servuista.

7.) Kuten sanoin tuossa lainaamassani tekstissä, muut koneet näkyvät (IvaP:n) TCAS:ssä.

8.) Muistaakseni kolmella ensimmäisellä lennolla näkyi muut koneet, mutta sen jälkeen ei. Koko lennon ajan.

9.) Lennonjohto ainakin tietää että olen siellä missä olen.

10.) Muut koneet näkevät minut, todistajana esim. Ville Heikkinen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page