FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.07.17, 10:39

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Verkkolentäminen (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kiinnostus verkkolentämiseen
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Kiinnostaisiko tulla verkkoon mutta uskallus tms. puuttuu?  (Voting closed: 16.03.09, 10:03)
Kyllä - 52 (82.5%)
Ei - 11 (17.5%)
Total Votes: 63

Pages: 1 2 3 [4] 5 Reply Print
Author Topic: Kiinnostus verkkolentämiseen  (Read 13743 times)
Alex Kontio

Date Registered: 12.01.08

Re: Kiinnostus verkkolentämiseen
« Reply #60 on: 23.03.09, 17:59 »

Hei mulla tuli heti kysyttävää, mun VID ja PASSWORD ei toimi, ei oo ilmotettu mistään poistamisesta tai jne. enkä oo kyllä mitään vielä kerenny tekemäänkään, jun sain accountin takas, ku se oli deactivoitu.

Alex

As the wings say, you can't fly without them.
Ilkka Linnamäki

Date Registered: 03.05.04

« Reply #61 on: 23.03.09, 18:01 »

Hei mulla tuli heti kysyttävää, mun VID ja PASSWORD ei toimi, ei oo ilmotettu mistään poistamisesta tai jne. enkä oo kyllä mitään vielä kerenny tekemäänkään, jun sain accountin takas, ku se oli deactivoitu.

Alex
Siinä menee yleensä joku 15 min että lähtee toimimaan ne tunnukset.

Ilkka

Alex Kontio

« Reply #62 on: 23.03.09, 18:05 »

Siinä menee yleensä joku 15 min että lähtee toimimaan ne tunnukset.

Ilkka

Ajat sitte mä oon rekisteröityny, nyt eilen sain mun accountin pois deactivoinnista, koska en ollu johonki 2 viikkoo sillon joskus IVAO:ssa niin se deactivoitiin, eilen viellä noi tunnukset toimi.

Alex

Ilkka Linnamäki

Date Registered: 03.05.04

« Reply #63 on: 23.03.09, 18:23 »

Ajat sitte mä oon rekisteröityny, nyt eilen sain mun accountin pois deactivoinnista, koska en ollu johonki 2 viikkoo sillon joskus IVAO:ssa niin se deactivoitiin, eilen viellä noi tunnukset toimi.

Alex
Jaa, sitten en osaa sanoa että mikä tässä mättää  Tongue

Ilkka

kenkku
Former member
« Reply #64 on: 23.03.09, 18:48 »

Alex
Kokeile pyytää salasanat uudelleen. Ja mahdollisesti myös generoida uudelleen jos ei vanhojen pyytäminen riitä.
Alex Kontio

« Reply #65 on: 24.03.09, 13:26 »

Tein uuden eli mun vanha oli jotenkin postettu tai poistunut, mutta nyt toimii kyllä nettisivulla password ja id, mutta ei IvAp:issa. IvAp iin laitan aina IVAN passwordin ja tavallisen ID:n mut ne ei toimi.

Alex

Niko Pursiainen

Date Registered: 01.11.05

« Reply #66 on: 24.03.09, 14:08 »

Tein uuden eli mun vanha oli jotenkin postettu tai poistunut, mutta nyt toimii kyllä nettisivulla password ja id, mutta ei IvAp:issa. IvAp iin laitan aina IVAN passwordin ja tavallisen ID:n mut ne ei toimi.

Tunnuksesi on käyttämättömänä mennyt inactive -tilaan. Aktivoi se täältä.
Arttu Vattulainen

Date Registered: 09.09.05

« Reply #67 on: 24.03.09, 14:35 »

Tunnuksesi on käyttämättömänä mennyt inactive -tilaan. Aktivoi se täältä.

Meninpä aktivoimaan sen valtuuksini, eli nyt pitäisi toimia nuo vanhat tunnukset.  Smiley

Alex Kontio

« Reply #68 on: 31.03.09, 18:02 »

Mä sain uuden koneen, eikä nyt oo FSX levyjä, eikä IVAO softia, joten se nyt jää vähäksiaikaa, anteeksi tällanen, mutta uus kone tuli tarpeeseen.
Mä pidän tätä vanhaa konetta sellasena "foorumikoneena", ja tota uutta sitten kattelen simuilun merkeissä.

Alex

Vertti
Former member
« Reply #69 on: 03.04.09, 15:08 »

Eihän tämä verkkolentäminen ole laisinkaan vaikeaa Smiley, viikko ollaan katottua Jeromen kanssa näitä asioita ja tänään tein ensimmäisen IFR lennon Oulusta Helsinkiin E190:lla. thmbup
Tosin virheitä tuli, kun meni ORM1R STARin ohi, mutta ei siinä kauan mennyt päästä takaisin reitille Grin.
Mikael Tynkkynen

Date Registered: 30.07.06

« Reply #70 on: 03.04.09, 17:54 »

Eihän tämä verkkolentäminen ole laisinkaan vaikeaa Smiley, viikko ollaan katottua Jeromen kanssa näitä asioita ja tänään tein ensimmäisen IFR lennon Oulusta Helsinkiin E190:lla. thmbup
Tosin virheitä tuli, kun meni ORM1R STARin ohi, mutta ei siinä kauan mennyt päästä takaisin reitille Grin.

Hienoa kuulla tällaista! Toivottavasti muutkin empijät uskaltautuvat mukaan. Tutustukaahan lentäjäkoulutukseemme, jos ette vielä ole: http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,86545.0.html

Ambitious, but rubbish.
Vertti
Former member
« Reply #71 on: 04.04.09, 09:50 »

Hienoa kuulla tällaista! Toivottavasti muutkin empijät uskaltautuvat mukaan. Tutustukaahan lentäjäkoulutukseemme, jos ette vielä ole: http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,86545.0.html
Suotittelen todella kaikkia halukkaita liittymään tuohon lentäjäkoulutukseen, sieltä saa ammattitaitoista apua.
artur
Former member
« Reply #72 on: 29.07.09, 15:56 »

Mä voisin laittaa tähän sellaista kommenttia, että kynnys oli suuri lähteä verkkoon lentämään, saati sitten hoitaa koko juttu voicella.

Hienosti porukka on ottanut vastaan ja Jerome on ollut todella suuri apu, mies itse lähettää vinkkejä jos munaa. Muutenkaan en ole koskaan huomannut kenenkään lennonjohdossa olevan menettävän malttinsa uusiin lentäjiin.

Eli rohkeasti mukaan, sitä ei opi paremmin kuin kokeilemalla asiaa käytännössä. Ja kannattaa lentää kuin oikeaa konetta, eikä painaa "Disconnect" nappia heti kun tulee virhe. Oikaistaan ja otetaan lentokone haltuun ja saatetaan lentokone kentälle  Grin
Pauli Nikula

Date Registered: 27.06.09

« Reply #73 on: 06.08.09, 18:39 »

Joo no tänään tuli lennettyä elämäni ensimmäiset IVAO lennot. Pari kertaa tuli semmonen tunne että "apua mitä mä nyt vastaan" mutta chatti auttoi aina tähän, erittäin hyvä ominaisuus. Kiitokset Niko Pursiaiselle sinne tampereen tutkaan niistä ohjeista  Smiley. Eka lento päätty siihen ku sähläsin simun kans ja lento resetoitui, tokalla pääsin jopa flareen asti EFHK:lle, kone vajos liian aikaisin joten siihen jäi (mulla on vauriomallinnus päällä). Ei ihmekään kun yhtäaikaa piti sorvata laskua ja kirjottaa tornille "clrd to land rwy 22L"...
Mutta hauskaa oli! Suosittelen ehdottomasti kaikille simuhulluille verkkolentämistä  thmbup Aion taatusti lentää vielä vaikka kuinka monta tuntia IVAO:ssa, sellaset kiksit sain  Grin

A321 First Officer
P4 630 // Radeon HD4350 with OC // 1Gt DDR2 // XPP
Jaakko Koponen

Date Registered: 05.03.07

« Reply #74 on: 06.08.09, 18:43 »

Voicella vaan rohkeasti. Se naputtelu on liian hidasta...
Pauli Nikula

Date Registered: 27.06.09

« Reply #75 on: 06.08.09, 18:59 »

Juu, totta. Mulla ei vaan oo headsettiä ja vaikka ois ollukki nii en varmaan ois viittiny käyttää. Mutta nyt ehkä viittinkin, naputtelulla oli hyvä ottaa vähän tuntumaa Grin.

A321 First Officer
P4 630 // Radeon HD4350 with OC // 1Gt DDR2 // XPP
artur
Former member
« Reply #76 on: 06.08.09, 20:44 »

Juu, totta. Mulla ei vaan oo headsettiä ja vaikka ois ollukki nii en varmaan ois viittiny käyttää. Mutta nyt ehkä viittinkin, naputtelulla oli hyvä ottaa vähän tuntumaa Grin.

ONOFF:ssa kelpo Trustin kuulokkeen 1.90 euroa.  Grin Lainasin vaimolta ja hyvältä tuntuvat päässä.
Nasty76
Former member
« Reply #77 on: 21.09.09, 21:23 »

itseänikin kyllä kiinnostas verkko lentää ois se varmaan lähempänä realistisempaa kuin fsx oma lennonjohto.

Itseäni vain mietityttää kun aika ei oikeen riitä opetelemaan kaikkea kunnolla ja tuntuu että fsx omallakin johdolla tarttee tekstistä tarkistaa mihin ja minne ja mihin korkeuteen piti mennä, jotenkin tuntuu että oma muisti on aivan toimimaton jos pitäs lentää , ja puhua / kuunnella oheistusta tosin tähän vois auttaa jokin hitaampi kone kun tällä hetkellä suosikiksi on noussut bombardierin 700 jolle vielä joku päivä rakennan koti cockpitin.
Jaakko Rissanen

Date Registered: 01.07.03

« Reply #78 on: 21.09.09, 22:08 »

itseänikin kyllä kiinnostas verkko lentää ois se varmaan lähempänä realistisempaa kuin fsx oma lennonjohto.

Itseäni vain mietityttää kun aika ei oikeen riitä opetelemaan kaikkea kunnolla ja tuntuu että fsx omallakin johdolla tarttee tekstistä tarkistaa mihin ja minne ja mihin korkeuteen piti mennä, jotenkin tuntuu että oma muisti on aivan toimimaton jos pitäs lentää , ja puhua / kuunnella oheistusta tosin tähän vois auttaa jokin hitaampi kone kun tällä hetkellä suosikiksi on noussut bombardierin 700 jolle vielä joku päivä rakennan koti cockpitin.

Kannattaa aloittaa jollakin pienkoneella kuten Cessna 172:lla. Muistamista auttaa huomattavasti, mikäli lennonjohdon jutut kirjoittaa ylös Wink
Arttu Vattulainen

Date Registered: 09.09.05

« Reply #79 on: 22.09.09, 04:58 »

Moi!

Ja tiedoksi myös, että IVAO Finland tarjoaa lentokoulutusta, jossa käydään ihan perusasioita liittyen yleisesti lentämiseen ja sekä tietysti verkkolentämiseen.  Wink

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,89978.0.html

Pages: 1 2 3 [4] 5 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1