Arlanda 14 januari 2009

(1/3) > >>

Poppe:
Årets första spottingtripp till Arlanda skedde i samband med att jag skulle hämta upp några kompisar som kom hem från sin bröllopsresa. Eftersom vädret var strålande såg jag till att komma upp i god tid innan deras ankomst och spenderade en stor del av dagen vid bana 26 för att plåta inflygningar.

Kamera: Nikon D90
Objektiv: Nikkor AF-S 70-300/4,5-5,6 G VR IF-ED

För att undvika "dubbelt arbete" hänvisar jag till mitt galleri med Flygbilder, än så länge finns bara ett album där och det består av bilderna från Arlanda 14 januari 2009.
http://flygbilder.pontos.se

Mycket nöje

//Pontus

nighty142:
Skönt med bra väder! Skulle beskurit bilderna lite närmare, är ganska luftigt kring nosen på många bilder. Sikta gärna på 'full-frame', du har definitivt tillräckligt med brännvidd för att få till det

alexander96:
Snygga bilder! Var på min första spottingtur på arlanda i höstas! Men även om jag tyckte jag tog bilderna stadigt och fint så vart dom jättekonstiga!! Dom vart typ korniga och sen på nåt sätt så när ett lufthansa plan kom så lyckades jag inte ta en bild på hela planet. På vägen hem så tog jag lite bilder här och var och på dom vart det inget fel på kvalitén.. Kan ladda upp en bild om ni vill.

OnT igen: snygga bilder somsagt! Inget fel på dom!

//Alexander

niclasm:
Stiligt!
Gillade bilden på Gotlandsflyg's F50

//Niclas

airbus380:
Fina bilder

Skall också köpa en D90, ser ut att vara en bra kamera

/Serdar

Navigation

Up one level

Next page