Scandinavian Real Life Event 31:a Januari 1200-2100z

(1/7) > >>

karlsson_jk:

De Skandinaviska länderna har samlat sina styrkor för något som IVAO aldrig sett förut! Den 31:a januari kommer de Nordiska huvudstäderna hålla fyra synkroniserade Real Life Events. Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn kommer att vara fullt bemannade under detta event som sträcker sig över flera timmar.

Eventet är ett resultat av Nordiskt samarbete och en milstolpe i de Nordiska divisionernas historia, likväl som en milstolpe i IVAO’s historia. Detta kommer att bli det största eventet som någonsin hållits inom IVAO bortsett från Crowded Skies-eventet.

Flera hundra flighter kommer att vara tillgängliga att boka. Många av dem är shuttle flights mellan de fyra huvudstäderna. Full ATC service väntar på dig i de Nordiska länderna!

Välkommen till detta fantastiska event! Bli en del av historien!

En webbsida för info och flight-bokningar finns tillgänglig på http://rle.ivao.fi

//SE-EC

Daniel942:
Härligt, som vi har väntat!  Kommer med stor sannolikhet att närvara.

mgerner:
Alltid kul, som redan nämnt i tråd i den engelska delen av forumet så har jag Sweden Control. Vi får köra nån form av prep-talk innan, så vi vet hur vi ska hantera det hela.

Madito:

Alltid kul, som redan nämnt i tråd i den engelska delen av forumet så har jag Sweden Control. Vi får köra nån form av prep-talk innan, så vi vet hur vi ska hantera det hela.

Och som Ronén skrivit i IVAO's forum så ska ingen boka någon ATC-plats än.

alexander96:
Det här kommer bli kul!! Jag kommer defenitivt komma med en flight!!

Navigation

Up one level

Next page