FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
15.10.18, 13:58

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  FSX ja LEVEL-D 767-300 asennus
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: FSX ja LEVEL-D 767-300 asennus  (Read 380 times)
Maukka
Former member
FSX ja LEVEL-D 767-300 asennus
« on: 16.01.09, 12:20 »

Terve, hommasin juuri LDS 767:n FSX:n mutta avattaessa sitä ilmoittaa: Panel Instalation Failure. Reinstal LDS. Instaloin ohjelman uudelleen mutta sama juttu. Kävin Levelin forumilla missä oli tuhoton määrä kirjoituksia ko ongelmasta mutta en päässyt oiken perille mitä pitäisi tehdä. Olisiko täällä kellään kokemusta mikä olisi paras tapa korjata asia?
Jps
Former member
Re: FSX ja LEVEL-D 767-300 asennus
« Reply #1 on: 16.01.09, 13:11 »

Jps sinulla on Vista, olethan suorittanut asennusohjelman järjestelmänvalvojana (klikkaa .exe:ä oikealla hiiren näppäimellä -> suorita järjestelmänvalvojana)?
Maukka
Former member
Re: FSX ja LEVEL-D 767-300 asennus
« Reply #2 on: 16.01.09, 15:14 »

Minulla on XP käytössä. Tuo minun FSX on ihan ensimmäisiä, joten siinä ei ollut mitään päivityksiä. Poistin LDS:n ja ajoin  SP1 ja SP2:n FSX:N sekä asensin uudestaan LDS:n niin ohjelma alkoi toimia.
Toinen ongelma tuli kun asensin IVAO:n Ivap ohjelmaa niin se ilmoitti errorin ladatessa, eikä MTL latautunut.
Sama ongelma kiusaa fs9:n puolella. Vaikka poistin koko ohjelman ja ajoin uudelleen.
Jostain syystä minun PC ei tykkää Ivap ohjelmasta.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1