FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.03.19, 06:06

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  GS records
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] 3 4 ... 16 Reply Print
Author Topic: GS records  (Read 100704 times)
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: GS records
« Reply #20 on: 08.03.09, 18:25 »

Juu jumbolla. Ja Leskine ihmetteli että vetelen Virgin Atlanticilla ni käskin katsoa remarksit jossa luki VIRGIN ATLANTIC CHARTER Grin

Killerhangar
Tuomas Tuppurainen
Offline Offline

Posts: 970
Date Registered: 06.01.08

Re: GS records
« Reply #21 on: 08.03.09, 18:53 »

Dämn ku ei ollu FSSCreeniä päällä tänään nääs EGKK-LOWW legillä paukahteli GS 578 parhaillaan.... Oli semmoset 90 solmun myötäset!
Voithan sä paiana siitä Print Screen napista ja vaikkapa Irfanwievillä laittaa sieltä liitä jne.  Smiley
Juuso Leppä
Offline Offline

Posts: 652
Date Registered: 06.12.06

Re: GS records
« Reply #22 on: 11.03.09, 18:27 »

Tukholmaan menossa  Tongue

[ attachment removed / expired ]

Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: GS records
« Reply #23 on: 11.03.09, 20:42 »

Pyh, vienoinen tuulenvire Grin Itse ajoin samanlaisessa vastaisessa Dirlandasta hesaan, kunnes scenery kaatoi simun FAPille, prkl.
Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3940
Date Registered: 08.06.07

Re: GS records
« Reply #24 on: 19.03.09, 17:59 »

HEL - OUL - HEL legillä, A321 ja GS570 Cool Enpä ole ennen airbussilla näin kovaa mennyt.

[ attachment removed / expired ]

Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: GS records
« Reply #25 on: 20.03.09, 16:01 »

Kuinkas kovaa sitä mentiin, kun TASkin näyttää moisia lukemia  Grin
Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3940
Date Registered: 08.06.07

Re: GS records
« Reply #26 on: 20.03.09, 16:12 »

Kuinkas kovaa sitä mentiin, kun TASkin näyttää moisia lukemia  Grin

Aika maksimeita. Pakko oli nääs Petrin GS566 rikkoa. Grin Ylinopeutta ei silti menty.  Kuvan oton jälkeen sitten palattiin takaisin nopeuteen .70

Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14514
Date Registered: 21.07.04

Re: GS records
« Reply #27 on: 20.03.09, 16:58 »

Aika maksimeita. Pakko oli nääs Petrin GS566 rikkoa. Grin Ylinopeutta ei silti menty.  Kuvan oton jälkeen sitten palattiin takaisin nopeuteen .70
Niimpä tietysti.. Tongue Miksi .70?
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2576
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: GS records
« Reply #28 on: 20.03.09, 22:37 »

Bussin vakiomatkanopeus on .78... Tongue


"When we left earth it changed our world"
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: GS records
« Reply #29 on: 21.03.09, 09:30 »

Väheneekö keronkulutus paljonkin, jos hidastetaan esimerkiksi .80 -> .79, tai kiihdytetään toisinpäin? Ymmärtääkseni keroa vie runsaasti paljon enemmän vain itse kiihdytysosuus, mutta kun säilytetään nopeus, niin ero ei ole runsaasti suurempi? Vai onko?
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14514
Date Registered: 21.07.04

Re: GS records
« Reply #30 on: 21.03.09, 10:48 »

Väheneekö keronkulutus paljonkin, jos hidastetaan esimerkiksi .80 -> .79, tai kiihdytetään toisinpäin? Ymmärtääkseni keroa vie runsaasti paljon enemmän vain itse kiihdytysosuus, mutta kun säilytetään nopeus, niin ero ei ole runsaasti suurempi? Vai onko?
Siitä ECAMiltahan sen FF/H:n näkee...

mulla ainakin antaa toi perus CI30 nopeudeksi M0.75...
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: GS records
« Reply #31 on: 21.03.09, 11:47 »

Siitä ECAMiltahan sen FF/H:n näkee...

mulla ainakin antaa toi perus CI30 nopeudeksi M0.75...
Toki näkee, mutten ole kiinnittänyt siihen huomiota kun harvemmin on tullut vaihdeltua matkalentonopeutta reitillä.
Pona
Former member
Re: GS records
« Reply #32 on: 31.03.09, 20:13 »

GOT-HEL E170 (GS526) Smiley Juuri ennen TOD:ia

[ attachment removed / expired ]

//P.L
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2576
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: GS records
« Reply #33 on: 31.03.09, 21:08 »

RA (ja BARO) kannattaa ruuvailla kruisin ajaksi pois PFD:lta. Wink


"When we left earth it changed our world"
Pona
Former member
Re: GS records
« Reply #34 on: 01.04.09, 15:07 »

RA (ja BARO) kannattaa ruuvailla kruisin ajaksi pois PFD:lta. Wink
Ok, kiitos tästä. Smiley

//P.L
Elias Lohilahti
Offline Offline

Posts: 3504
Date Registered: 05.11.07

Re: GS records
« Reply #35 on: 06.04.09, 12:02 »

B738.

[ attachment removed / expired ]

Eli GS493, TAS 462 ja IAS 283. IAS aika pieni, mutta vaikka SPD:ssä on 340, ei suostu menemään nopeampaa. TAS/GS ilmeisesti siis ylärajoilla.

EDIT: Uus enkka.

[ attachment removed / expired ]

GS498, TAS 462 ja IAS 285.
Lauri Lahtinen
Offline Offline

Posts: 2652
Date Registered: 19.04.04

Re: GS records
« Reply #36 on: 06.04.09, 12:06 »

Jos laipat nostaisit pinnoilla ylös niin voisi olla järkevämpää yrittää näitä nopeusennätyksiä  thmbup siihen nähden ihan miehekäs nopeus..
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14514
Date Registered: 21.07.04

Re: GS records
« Reply #37 on: 06.04.09, 12:07 »

TAS/GS ilmeisesti siis ylärajoilla.
Ja höpöhöpö taas Grin
Elias Lohilahti
Offline Offline

Posts: 3504
Date Registered: 05.11.07

Re: GS records
« Reply #38 on: 06.04.09, 12:32 »

Jos laipat nostaisit pinnoilla ylös niin voisi olla järkevämpää yrittää näitä nopeusennätyksiä  thmbup siihen nähden ihan miehekäs nopeus..

Ne kyllä on ylhäällä, jos mua tarkotit? Huh Ja en kyllä silleen tarkotuksella yrittäny, yhtäkkiä huomasin vaan et miks tuo IAS on noin alhanen, vilkasu GS:ssään, siellä 493.

Äskön tuli uusia enkkoja, GS500 oli jonku aikaa sitten.
Ezku
Former member
Re: GS records
« Reply #39 on: 06.04.09, 12:34 »

Ne kyllä on ylhäällä, jos mua tarkotit? Huh
Näyttää ne tasolla 2 olevan molemmissa kuvissa.  Wink
Pages: 1 [2] 3 4 ... 16 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1