Kysymyksiä IVAOsta

(1/46) > >>

Kreeta:
Tänään tein tunnukset Ivaoon, joten varmasti löytyy jatkossa lisääkin kysyttävää, mutta tässä nyt yksi:

Voiko Ivaon salasanaa vaihtaa, ja jos voi (kuten arvelen) niin missä?

Ajattelin, että tässä voisi muutkin kysellä jos jotain kysyttävää tulee, että ei aina tarvi aloittaa uutta ketjua.

Nikop:
Terve,

Tarkoitat varmaan, voiko salasanan valita itse? Ei voi. Voit kuitenkin tallentaa sen Ivapiin ja Ivaciin, ettei sitä tarvitse kopioida aina uudestaan.

Niko

macklin:
Moro!
Taltioituuko IVAO:sa tiimat jonnekkin jos niitä voi nähdä? Vaikka ei sillä ole niin väliä. Olen lopettanut niiden seuraamisen jo aikoja sitten.

jukka

Starchild:

Moro!
Taltioituuko IVAO:sa tiimat jonnekkin jos niitä voi nähdä? Vaikka ei sillä ole niin väliä. Olen lopettanut niiden seuraamisen jo aikoja sitten.

jukka

ivao.aero -> services -> my stats -> pilot

Sieltä löytyy. 

Kreeta:
Tuo on muuten My Details.

Level   ATC                            Pilot                                Hours    Remark
2         Student 1                   Second Flight Officer      0            No exam(s) required
3         Student 2                   First Flight Officer          10           No exam(s) required
4         Student 3                   Captain                         25           Theoretical exam
5         Controller 1 (TWR)      Flight Captain               50           Theoretical and practical exam
6         Controller 2 (APP)      Senior Captain              100         Theoretical and practical exam
7         Controller 3 (CTR)      Senior Flight Captain     200         Theoretical and practical exam
8         Controller 4 (*)          Commercial Captain      500         Theoretical and practical exam
9         ATC Instructor            Pilot Instructor             1000        Theoretical and practical exam 
10      Chief ATC Instructor    Chief Pilot Instructor     NIL          IVAO TD / TAD Rating 

Varmistan nyt ymmärsinkö tuon taulukon oikein, eli tuohon toiseen eli First Flight Officeriin se hyppää automaattisesti 10 tunnin kohdalla, mutta seuraavaan tarvitaan teoriakoe ja sitä seuraavaan ja siitä eteenpäin teoriakoe ja harjoitus?

Navigation

Up one level

Next page