Kysymyksiä IVAOsta

<< < (33/46) > >>

lentäjä32:
Ajattelin kysyä, että jos vaikka olen lähdössä Malmilta VFR Turkuun ja Hesan torni on paikalla, niin otanko yhteyden silloin hesan torniin?
Ja poikkeaako se radiopuhuminen sitten mitenkään?

nordic:

Ajattelin kysyä, että jos vaikka olen lähdössä Malmilta VFR Turkuun ja Hesan torni on paikalla, niin otanko yhteyden silloin hesan torniin?

Tapana on että EFHK_TWR hoitaa malmiakin. Jos APP tai EFES online niin silloin pääsääntöisesti tutka hoitaa malmia, poikkeuksia voidaan toki tehdä. Ei poikkea.

Assiini:

Helsinki-Vantaan tornin vaikutusalue alkaa Malmilla silloin, kun nouset 700-jalkaan tai sen yläpuolelle, mutta vakiintuneen käytännön mukaan HK:n torni palvelee myös Malmin pilotteja jo maassa, joten sinne vaan yhteys.

Avauskutsussa voit ilmoittaa "Malmilla", muuten ei poikkea.

lentäjä32:
Asia selvä 

Kreeta:

Tapana on että EFHK_TWR hoitaa malmiakin. Jos APP tai EFES online niin silloin pääsääntöisesti tutka hoitaa malmia, poikkeuksia voidaan toki tehdä. Ei poikkea.

Onko näin? Kun RLE:n aikaan Tutka sanoi minulle kun olin lähdössä Malmilta, että yhtys torniin, ei minuun? Vai oliko syy nimenomaan RLE?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page