Kysymyksiä IVAOsta

<< < (45/46) > >>

Oswald:

Itse en käytä IvAe:ta, sillä minulla ei näy koko maapalloa. Ennen toimi minullakin moiteettomasti.

Kannattaa poistaa ja asentaa uusiks ja olla ruksaamatta sitä älänäytäkarttaa -kohta (tai jotain tollasta siinä luki)

lentäjä32:

Kannattaa poistaa ja asentaa uusiks ja olla ruksaamatta sitä älänäytäkarttaa -kohta (tai jotain tollasta siinä luki)

Nyt toimii, Kiitos!

lentäjä32:
Mitenkä tuon IvAcin pystyy jakamaan kahdelle näytölle?

macklin:
Moro!
Toinenkin ongelma tuli IvAe:n kanssa syyt jotka tähän johtivat on pitkä tarina joten ei siitä sen enempää kuin että itse aiheutettu sähläys (väärin poistettu Active Sky 6.5). Nyt kun yritän asentaa IvAe:n uudelleen  niin se pyytää Active Sky 6 and Graphics levyä tai polkua Active Sky 6 and Graphics.msi jotain tällaista. Ohjelman saa asennettua mutta sama pyyntö joka kerta käynnistettäessä. Minulla on ollut Active Sky 6 (6.5) and Graphics sääohjelma mutta ei enää vaan tilalla on nyt Active Sky Advance. Olisiko jollain jotain neuvoa tähän käyttää pystyn IvAe:tä mutta on ärsyttävää nämä pyynnöt joka kerta kun avaa ohjelman. Miten jollain kaupallisella ohjelmalla on ote IvAe:hen.

jukka

Pe7e:
Pikaista vastausta kaivataan. Miten tehtiinkään se raportti muista verkon käyttäjistä? Oli äsken sellainen keisari Oslossa liikkeellä, että alta pois. Kirjaimellisesti. Olin koko ajan kirjoitellut UNICOMille aikeistani laskeutua kiitotielle 19R, ja ilmoitin myös olevani finaalissa. No eiköhän tämä keijo ole siirtymässä kiitotielle siinä vaiheessa kun meikäläinen on kiitotien kynnyksellä. Laitoin kyllä jo palautetta suoraan lentäjälle, mutta tekisi mieli laittaa vielä vähän ylemmälle tahollekin palautetta.

EDIT: löytyikin jo.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page