Kysymyksiä IVAOsta

<< < (13/46) > >>

Kreeta:
Onko nuo Tourit (tällä kertaa VFR), pakko lentää tuossa järjestyksessä? Mietin vaan kun minä olen jo lentänyt ykkösen, ja olisin kaverin kanssa lähdössä lentämään tätä loppuun, mutta hän ei ole lentänyt ykköstä, eli voisiko hän aloittaa kakkosesta?

Toinen, kun näkyy olevan nyt Center paikalla, niin lentoonlähdössä varmaan otetaan yhteys, mutta entä kun päästää "Cruiseen", joka on 4500ft, ei varmaan enään kommunikoida kun alaraja on FL95...?

Assiini:

Onko nuo Tourit (tällä kertaa VFR), pakko lentää tuossa järjestyksessä? Mietin vaan kun minä olen jo lentänyt ykkösen, ja olisin kaverin kanssa lähdössä lentämään tätä loppuun, mutta hän ei ole lentänyt ykköstä, eli voisiko hän aloittaa kakkosesta?

Ne säännöt, kokonaiset 11 kohtaa kannattaa lukea. "All legs have to be flown in the right order ". Eli järjestyksessä jokainen...

Kreeta:
Miksi muut koneet ei minulla näy IVAO:ssa?

MikaelT:

Miksi muut koneet ei minulla näy IVAO:ssa?

http://forum.ivao.aero/index.php/topic,53518.0.html

Tuossa asiasta käytyä keskustelua, liekö sama ongelma sinulla?

Kreeta:
Kai VFR-plaaniin saa laittaa ilmoittautumispisteet kun ne kerran on mahdollista paikantaa VOR:n avulla?

EDIT: Eli miten tuo ratkaistaan? Ladataan jostain DX9? Minulla ei ole kyllä tuollaista ilmoitusta tullut...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page