Vista SP2

(1/2) > >>

airbus380:
Hej!

Har för tillfället Vista 32bit SP1 och undrar om det finns SP 2 eller 3 och om det är säkert att installera utan att behöva oroa sig för en massa problem.

/Serdar

fredde_fredde:
Verkar finnas en beta version.

Microsoft släpper en betaversion av Service Pack 2 för Windows Vista. Uppdateringen finns reda nu att ladda ner för TechNet-prenumeranter och medlemmar av Microsoft Developer Network. På torsdag görs den tillgänglig för allmänheten då den läggs upp i Windows Update.

Främst är SP2 beta tänkt för entusiaster, utvecklare och it-proffs som är nyfikna, men vem som helst kan ladda hem det. Microsoft råder dock vanliga användare att vänta på nästa version, som sägs vara den slutgiltiga versionen av uppdateringspaketet. Den väntas komma under första hälften av 2009. Läs mer här.

/F

airbus380:
Ok, och beta versioner antar jag att man inte skall ladda ner eller?

/Serdar

Puffen:

Ok, och beta versioner antar jag att man inte skall ladda ner eller?

/Serdar

Om du har något problem med Vista som SP2 löser, så kan du väl laddan ner betan. Men då måste du gå igenom äventyret att avinstallera betan innan du kan installera RTM-releasen. Vad har du för problem med Vista som du behöver fixa?

airbus380:
Har inga problem med Vista, inte vad jag känner till iaf. Tänkte bara att det finns SP2 och kanske 3 för XP och kanske något liknande för Vista som kan vara nödvändigt att ladda ner

Dum fråga...vad är RTM

/Serdar

Navigation

Up one level

Next page