Till tårar av sin nya kamera!

(1/4) > >>

simonbrygg:
Kollade på denna film där man ser Maria som är modefotograf och packar upp sin 1Ds Mk III och kan inte hålla tårarna tillbaka! Ska jag vara ärlig så skulle jag också lipa om (När) jag packar upp min 1D!

http://www.youtube.com/watch?v=vIJfJIbPK40&feature=related

//Simon

Nemesis:
I dagens värd behöver man inte vara en bra fotograf, man behöver bara vara bra på bildredigering.

simonbrygg:

I dagens värd behöver man inte vara en bra fotograf, man behöver bara vara bra på bildredigering.

Okey och vad har det med filmen att göra? Sen får du inte till bra bilder bara för att du kan bildredigering, vart har du fått för dig det?  Tar du en bra bild i kameran så kan du fina till den i PS men tar du en dålig bild så kan den bli lite bättre men aldrig så bra som om bilden varit bra från början. Kan lova dig att hon kan ta sjukt bra bilder med den där kamera, det är Canons flaggskepp och den tillsammans med en bra fotograf som Maria så blir det bra, med eller utan bildredigering! Lite onödigt uttalande av dig tycker jag bara.. men men 

mgerner:
Får hålla med Simon där. Känslan av att kunna ta bilder direkt är roligare än att se redigerade bilder.

Snygg kamera hon hade där, en stor pjäs

simonbrygg:

Får hålla med Simon där. Känslan av att kunna ta bilder direkt är roligare än att se redigerade bilder.

Snygg kamera hon hade där, en stor pjäs

tack! ganska logiskt dock att en bra bild kommer direkt från kameran men kan självklart bli ännu bättre i PS! Ja 1Dn är en riktig pjäs till kamera men sjukt lätt att jobba med, lånat den inom jobbet en del och är väldigt smidig att fota med 

Navigation

Up one level

Next page