ESSA 090215 (17 bilder)

(1/2) > >>

SAS1148:
Hej.
Har nu valt ut lite bilder som jag hade tänkt lägga upp. Har som sagt prövat min nyinköpta systemkamera en Sony Alpha 200. Är själv väldigt nöjd.
Här är resultatet av dagens skörd. Hoppas det ser bra ut. Glöm inte att lämna en kommentar.

[ Attachment not found - or removed ]

Sen blev det kallt och då behövde man värma sig med lite kaffe och kaka. Tänkte att jag måste pröva det nya Cafét i 747:an

Efter att jag värmt mina händer och fötter gav jag mig ut från ett mycket trevligt stop. Begav mig nu till 01L då de bytt bana från 26
Här kommer första skörden från 01L

Sen avslutar jag med en gammal goding som säger tack och adjö.

Det var allt för denna gång hoppas detta var bättre en förra gången. Over and Out.

//Axel Westermark

Nizmo0:
lite mörka för mina ögon men strålande fina endån, fortsätt så. Hur var kafét på Jumbon?

MVH:Peter

SAS1148:

lite mörka för mina ögon men strålande fina endån, fortsätt så. Hur var kafét på Jumbon?

MVH:Peter

Cafét var mkt trevligt. kanske lite låga stolar. Men kan ju inte vara förstora heller då slår man i taket. Man hade dock trevligt. Man kan ju få låna tofflor eftersom man inte får ha skor på sig i jumbon.

jakobsundin:
Fina bilder! Hur tidigt var du där? Åkte nämligen till Egypten den dagen, Norweigan SE-RHA. (Fast vi åkte väldigt tidigt, så jag tror inte du va där då.)

//Jakob

SAS1148:

Fina bilder! Hur tidigt var du där? Åkte nämligen till Egypten den dagen, Norweigan SE-RHA. (Fast vi åkte väldigt tidigt, så jag tror inte du va där då.)

//Jakob

Hej. Var där ca kl 8. Såg någon Norwegian kärra dra. Men kanske inte var din

Navigation

Up one level

Next page