Fick en fråga

(1/1)

Nizmo0:
Hej!

Fick en konstig fråga jag inte fått innan. En kille som enligt hans IP är från Montreal - Canada frågade mig om han kunde få en bild tills hans egen samling och INTE för kommersiellt bruk. Han bad om bilden i JPG och 2mb+ som jag antar är att han vill ha den i fullstorlek.

Bilden det gäller är den här http://www.planepictures.net/netshow.php?id=818745

Någon som fått sådana här förfrågningar innan, hur gjorde ni då? Jag lämnar ju helst inte iväg min bild utan en vattenstämpel eller liknande isåfall. Kom med tips!

MVH:Peter

Daniel942:
Jag tycker att du borde köra med vattenstämpel. Även om killen bara ska ha den för privat bruk.

fredde_fredde:
Jag skulle vara tveksam till att lämna ut bilder, såvida inte jag fick reda på exakt vad han skulle med bilden till.

Nigge:
Med all respekt så är bilden inte av tillräcklig kvalitét för att "göra någonting med" i avseende att tjäna pengar... förstorar du upp den där eller försöker framkalla den till affisch eller liknande så kommer det bli obra...
Så du behöver inte oroa dig, jag tycker du ska vara glad att någon gillar din bild och ge honom den.
Det är (är jag rätt säker på) att folk som betalar för dina bilder ser dom på planepictures hemsida dessvärre.

Navigation

Up one level