FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
25.11.17, 09:22

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  ILMAN- parisuhde keskustelua
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Reply Print
Author Topic: ILMAN- parisuhde keskustelua  (Read 23741 times)
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

Re: ILMAN- parisuhde keskustelua
« Reply #100 on: 08.03.12, 15:59 »

Miksi annat sen kuvan, että se olisi jotenkin huonojen parisuhteiden takia näitä päiviä.

Kieltämättä on oudot nuo sinun tavat, itse en pidä parempaa puolisoa itsestäänselvyytenä koskaan ja siltä osin että olisi niin täydellinen parisuhde että se ei tarvitse juhlintaa Wink
Tietääkseen tuolla ei ole mitn tekemistä parisuhteella koko naistenpäivällä, voihan sitä naista ilman parisuhdettakin palkita, esim hyvästä työstä. Itse lähinnä siitä että on hienosti ollut äitinä lapsille yms. ja vastaavaa tulee äitienpäivänä myös muistutettua.

Ei se sitä tarkoita että nämä olisi huonojen parisuhteiden päiviä, hyviä päiviähän nämä on kunhan ne naisetkin muistaa sitten tasa-arvon nimissä miestenpäivän. Wink Nämä ei vaan ole se mun juttu koska mielestäni puolison huomioiminen pitää tapahtua siinä arjessa, ei minään tiettynä päivänä mutta ehkä olenkin hieman erilainen "nuori".

Tämänkin päivän takana on ollut ihan hyvä ajatus mutta tämäkin on kaupallistettu, valitettavasti.

Heh "hyvästä työstä"  Grin

edit: Miksi ihmiset tarvii näitä tiettyjä hemmottelupäiviä kun ainakin minusta on hemmetin paljon kivempaa vetää spontaanisti ex-tempore?
tjh80
Former member
« Reply #101 on: 08.03.12, 16:09 »

Niin, eihän noita miestenpäiviä taida olla juuri tasa-arvon mukaisesti, isänpäiväkin on isien päivä, silloin esim lapsettomat ei voi juhlia kun omaa isäänsä korkeintaan.
Naisilla taas niitä taitaa olla enemmän ja vähemmän. Tasa-arvon päivä olisi yksi ja ainut, niin varmasti muilla ei niin väliä olisikaan Smiley
Sami Virkkula

« Reply #102 on: 08.03.12, 16:19 »

Kyl miestenpäiväkin löytyy  Wink

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_miestenpäivä
Matias Pusa

Date Registered: 06.03.08

« Reply #103 on: 08.03.12, 18:30 »

Itse en pahemmin näistä naisten (enkä miestenpäivistä) välitä koska parisuhde on jo muutenkin niin hyvällä mallilla ettei näitä väkisin viihdytyspäiviä tarvi.  Tongue

Mä olen Virkkulan Samin kanssa samaa mieltä.

Joka päivän pitää olla sekä naisten että miestenpäivä ja arjen keskellä pitää huomioida kumppani. Hyvän parisuhteen perusta on se, että arvostaa ja kunnioittaa toista ja pitää hyvänä. Ei siihen erikoispäiviä tarvita.

Mukavaa naistenpäivää naisille, myös huomenna ja muina tulevina päivinä.
Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #104 on: 08.03.12, 19:20 »

täytyy sanoa, että näin sinkkuihmisenä, sillä olis keränny aika hitosti irtopisteitä, kukkapuskalla. Mutta jotenki tuntuu että tässä sinkku/deittailuelämässä (Deittailu, jaa mitä se on???) on aika hukassa sellanen vanha kunnon ritarillisuus.

Mut eipä sitä ny kysytty. Hyvä kun kaikki piti huolta mun linjoista eikä mistään ilmestynyt suklaata. Eikä sen puoleen kukkiakaan. Normipäivä siis.

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mikko Tuomi

Date Registered: 06.01.06

« Reply #105 on: 08.03.12, 20:52 »

Sami Virkkula

« Reply #106 on: 09.03.12, 09:23 »

täytyy sanoa, että näin sinkkuihmisenä, sillä olis keränny aika hitosti irtopisteitä, kukkapuskalla. Mutta jotenki tuntuu että tässä sinkku/deittailuelämässä (Deittailu, jaa mitä se on???) on aika hukassa sellanen vanha kunnon ritarillisuus.

Mut eipä sitä ny kysytty. Hyvä kun kaikki piti huolta mun linjoista eikä mistään ilmestynyt suklaata. Eikä sen puoleen kukkiakaan. Normipäivä siis.

Eikö se ole naisistakin tylsää kun tietää että huomenna se äijä kantaa puoliväkisin kukkapuskaa nenän eteen?
Hanna Räihä

« Reply #107 on: 09.03.12, 10:11 »

Eikö se ole naisistakin tylsää kun tietää että huomenna se äijä kantaa puoliväkisin kukkapuskaa nenän eteen?

ei

yhtä hyvin mä parisuhteessa muistaisin niitä päiviä jolloin miehellä on jotain. Syntymäpäivä, joulu, ylennys, mahdollinen isäinpäivä, jne. Kyllähän niitä osaa odottaa. Ja silti voisi ilahduttaa yllätyksillä muinakin päivinä

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Harri Kontturi

Date Registered: 25.08.09

« Reply #108 on: 09.03.12, 10:32 »

Omalla vaimolla meni tämän vuoden naistenpäivä synnytysosastolla ensimmäistä päiväänsä elävän tyttäremme kanssa Smiley

PPL(A) + FI(A) + NF

hkontturi@gmail.com
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #109 on: 09.03.12, 10:36 »

Ja silti voisi ilahduttaa yllätyksillä muinakin päivinä

Ja sitten voisi todella yllättää kun ei naisten päivänä tuokaan niitä tulppaaneja ja suklaata.  Wink

-JukSii-
Sami Virkkula

« Reply #110 on: 09.03.12, 10:51 »

ei

yhtä hyvin mä parisuhteessa muistaisin niitä päiviä jolloin miehellä on jotain. Syntymäpäivä, joulu, ylennys, mahdollinen isäinpäivä, jne. Kyllähän niitä osaa odottaa. Ja silti voisi ilahduttaa yllätyksillä muinakin päivinä

niinpä tietenkin, naisen logiikka tuo maailman vaikein logiikka Wink

nimim. ex-logiikkakoodari
Hanna Räihä

« Reply #111 on: 09.03.12, 11:12 »

mikäs tuossa ny oli niin naisen logiikkaa? Muistaminen naistenpäivänä, ystävänpäivänä, äitienpäivänä, syntymäpäivänä ei suinkaan sulje pois sitä, etteikö muinakin päivinä voisi muistaa ja yllättää. En mä tietenkään tarkoita että joka ikinen päivä pitäis olla juhlaa.

Tosin, tässä on ehkä vähän sellasta katkeruutta ilmassa, mun exät kun ei oo olleet mitään romantiikan suurlähettiläitä...

Oh well, ehkä sitä vielä joskus  Wink

Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

« Reply #112 on: 09.03.12, 11:59 »

Sitten kun ostaa naiselle kukkia tai jotain muuta ( suklaata ), muuna kuin merkkipäivänä niin heti ruvetaan epäilemään että " mitäs se ukko nyt on tehnyt kun kukkia tuo "  Grin

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Hanna Räihä

« Reply #113 on: 09.03.12, 12:00 »

edellisessä suhteessa olisinkin epäillyt, 8 vuoden aikana se ei tuonut kukkia ees synnärille. Siitä ehkä hieman sarkastinen asenteeni asiaan. Sitä vaan haluais kovasti uskoa että ihan kaikki  miehet ei oo samanaisia

Tarmo Lindroos

Date Registered: 17.11.06

« Reply #114 on: 09.03.12, 12:42 »

edellisessä suhteessa olisinkin epäillyt, 8 vuoden aikana se ei tuonut kukkia ees synnärille. Siitä ehkä hieman sarkastinen asenteeni asiaan. Sitä vaan haluais kovasti uskoa että ihan kaikki  miehet ei oo samanaisia

Ei ne kaikki ole samanlaisia, en ainakaan minä.
Meikäläiselle kävi vaan päinvastoin kuin sinulle, eli minä olin se jota ei noteerattu juuri lainkaan. Hyvä kun syntymäpäivä muistettiin.

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Katja Korvola

Date Registered: 11.02.09

« Reply #115 on: 09.03.12, 16:26 »

Omalla vaimolla meni tämän vuoden naistenpäivä synnytysosastolla ensimmäistä päiväänsä elävän tyttäremme kanssa Smiley

Onnea, onnea koko pesueelle  thmbup
Hieno juttu!

Ei meilläkään mies muistanut eilen kukkasin minua. Tänään käytiin Iskussa sohvaostoksilla ja sain myyjältä "hyvää eilistä naistenpäivää" ruusun....kaunis ele vanhemmalta herrasmieheltä  Wink
Cathy Tiainen

Date Registered: 01.02.05

« Reply #116 on: 09.03.12, 16:51 »

ONNEA  thmbup

Kyllä ne ovat hiivatin hyvät verpaimet oikein käytettynä.

Huopatossut oli minullakin pikkupoikana usein jalassa talvisin. Kunnon tavaraa ne.  thmbup

Smiley
Minä valmistaa ystävälle tämä:
[ attachment removed / expired ]

Samaa sarjaa ja näin naisten päivän kunniaksi ilmainen lahjavinkki.

[ attachment removed / expired ]

Grin
Mistä saada ostaa ja saada myös xxs-koko?

Cathy *-*

Noraneko
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #117 on: 09.03.12, 18:47 »

Mistä saada ostaa ja saada myös xxs-koko?

Ainakin http://www.kai-aviation.de/

-JukSii-
Cathy Tiainen

Date Registered: 01.02.05

« Reply #118 on: 09.03.12, 18:55 »

Noraneko
Katja Korvola

Date Registered: 11.02.09

« Reply #119 on: 11.03.12, 12:58 »

Oi, Cathy, oletko itse huovuttanut nuo kissahuopikkaat? WAU! Ihan mieletön homma moisessa. Itse yritin joskus kyhätä jotain avaimenperää huovuttamalla, oli ihan hirveän isotöistä puuhaa, eikä siitä mitään tullut!

Hatunnosto sinun kenkien huovutukselle siis  thmbup
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1