ILMAN- parisuhde keskustelua

<< < (13/25) > >>

Lentokärpänen:

Hei Tarmo, sä kelpaat siis ilman rahaakin! 

Pitäiskö lähteä riiuureissulle ? 

tjh80:
Raha ratkasoo ja onneakin sillä saa hetkellisesti

tike:
Heti, kun täältä on hetken poissa, olette tämmöisestä aiheesta keskustelun laittaneet...ööö....pystyyn 

Jos naiset on hankalia ja vaikeita, niin kyllä tuossa miestenkin kanssa elämisessä on omat oikkunsa. MITEN te voitte olla niin....miehiä?
Ja ei, ei ole tässä liitossa mustia sukkia, vain vihreitä villasellaisia. (Kokemusta on kyllä niistä toisenvärisistäkin....)
Mutta parin kaverin kanssa, siis nimenomaan NAISpuoleisen kanssa ollaan säännöllisesti perustamassa jotain nais-lapsi-koirakommuunia. Lohduttavaa siis huomata, että aika ajoin ainakin minun ympärilläni jokaisella joskus tökkii koko parisuhde. Sellainen mies-nais suhde siis.

Ja mitä tulee siihen melonin punkemiseen mistä se oli.....palstalla luuhamiseni vähentymisen syy minulla on ollut tuo pikkumies 3kk. Perheen neljäs ja ihan pieni ja mahdottoman ihana. Jonkinlainen ammattilainen (hah) sillä saralla jo olen, ja ei se nyt ole ollut yhtään kauheaa ja järkyttävä juttu. Naps kops olen sairaalaan ajellut, lapsi on maailmaan tupsahtanut ja alle vuorokauden päästä kotiin olen lähtenyt. Sitähän te kysyitte? (Juu, ei ole Usko Eevert Luttinen suosikkini  )

Mutta sanoisinpa, että kaikenlaiset suhteet on välillä kovin hankalia. Ja välillä kovin ihania....

HannaR:
oooo, ensinnäkin, onnittelut siitä melonista. Eikun siis uusimmasta perheen tulokkaasta! 

toiseksi, totta on, jokaisessa parisuhteessa on kompastuskivensä ja riitansa. Mähän saan jo itsenikin kanssa sellaisen aikaiseksi 

tjh80:
Onnittelut perheen lisäyksestä!
Millanenkös katraasi sieltä teiltä löytyy, meiltä löytyy 3 poikaa Eli ei sitä sekatyömiehiä olla, perheen kuopus syntyi reilu kuukausi sitten.
Jokaisen kanssa riittää tekemistä, ei ole havaittu kun keskimmäisessä pientä mustasukkaisuutta pikkuvelin suuntaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page