IVAO: VFR-koulutustapahtuma Malmilla 1.3. kello 14

<< < (5/6) > >>

nordic:
Ei käyny EFHK liikenne lähelläkään koko eventin aikana (04R/L) koko ajan käytössä, eikä yksikään muistaakseni edes tehnyt lähestymistä kentän ylitse. Jollain oli mahdollisesti väärä modelli asetettuna tai sitten Kim:llä on ongelmia MTL:n kanssa. Kiinnittäkää muuten pilotit huomiota siihen, että valitsette oikeat modellit ennen kuin connectaatte, näyttää tosiaan hieman hassulta/epärealistiselta jos jollain on malmin laskukierroksessa B747.

lentäjä32:

tai sitten Kim:llä on ongelmia MTL:n kanssa.

Siis siinä MTL:ssä siin asennanko ne kaikki koneet joita on varmaan miljoona, että saan näkymään ne oikeat koneet? Vai mitä minun sitten pitäisi sille MTL:lle tehdä?

nordic:

Siis siinä MTL:ssä siin asennanko ne kaikki koneet joita on varmaan miljoona, että saan näkymään ne oikeat koneet? Vai mitä minun sitten pitäisi sille MTL:lle tehdä?

Joo niitä koneitten liveryita on aika miehekäs läjä, jos et niitä kaikkia halua se on sun asias, mutta ne kaikkien koneitten modellit kyllä kannattaa asentaa. Nimenomaan sen takia ettei A320:n näy kessnana tai toisinpäin sen takia ettei oo modelleja asennettuna. Ja vaatiiko toi nyt niin leipää vaikka asentaa ne kaikki liverytkin samalla, ainakin ite oon asentanu.

lentäjä32:

Ja vaatiiko toi nyt niin leipää vaikka asentaa ne kaikki liverytkin samalla, ainakin ite oon asentanu.

Pari hiiren painallusta, ni ei siihen hirveästi leipää tarvitse 

wezzer:
http://vfrsaturday.mik.fi/

Huomenna

Navigation

Up one level

Next page

Previous page