RYR684 EGSS-ESOW

(1/4) > >>

Adam:
ja då var ni välkomna till denna flyging med RYANAIR 684 som ska ta oss till västerås. dasens flygnig var fullsatt och fult i cargo så vi gick tunga. efter lite strul med FMC så bad vi om clerens och push.

Ja då min damer och herrar får jag önska er välkomna ombord, mitt namn är Adam och jag är Kapten på dagens flygnig och min styrman Simon och vi ska ta oss till Västerås vår flygtid beräknas till ca 2 tim och 20 min.
som det ser ut nu kommer vi landa bana 01 på västerås och då blir det en fin inflygnig över mälaren och stan väderet i västerås blåhimmel och -6 grader celcius. vi kommer flyga rakt över danmark och sen in mot sverige mot göteborg sen raka vägen mot västerås.

lastat och klart push and start upp is app.

taxar till bana 23 för start

Fick vänta på att konkurenten skulle landa...

Line upp and hold Ryan 684 line upp en hold Ryan684.

Nu har vi lyft och tackar tornet för ATC:en och kanppar in 122.800 och gör en step climb till FL330

På vägen upp hördes ett konstit ljud sa en passagerare vi titta ut men kunde inte se nått fel och instrumenten sa att inget var fel.
vi antog att det var is som lossna.

Uppe på vårt crus får vi kaffe och en macka och nu börja solen gå ner.

Nu hoppar vi till final mot Västerås Arlanda_app online och vi fick bana 01 vinden låg på 23002kt så det var lungt.
Med det nya Väserås scenryt blev det en riktikt cool känsla då jag har flygit irl här bilderna får tala för sig själva nu.

Tack för att ni flög med RYANAIR och hoppas vi ses igen snart

Hoppas det duger
///Adam

browneye:
Lite konstruktiv kritik då de flesta bilderna gick från att vara dåliga till fullkomligt vedervärdiga:

Sätt på AA.

Adam:

Lite konstruktiv kritik då de flesta bilderna gick från att vara dåliga till fullkomligt vedervärdiga:

Sätt på AA.

Tack vad för skriva nått om du bara ska vara negativ??

ChristofferJ:

Tack vad för skriva nått om du bara ska vara negativ??

Om du enbart vill ha positiv kritik, så tycker jag att du ska skriva det i första inlägget, alternativt strunta i att posta bilderna här. Jag måste tyvärr hålla med Oskar. Bilderna var inte snygga... Men som Oskar sa, slå på AA och höj grafikinställningarna en aning, så blir det säkert snyggt nästa gång 

mgerner:

Om du enbart vill ha positiv kritik, så tycker jag att du ska skriva det i första inlägget, alternativt strunta i att posta bilderna här. Jag måste tyvärr hålla med Oskar. Bilderna var inte snygga... Men som Oskar sa, slå på AA och höj grafikinställningarna en aning, så blir det säkert snyggt nästa gång 

Chris har en god mening där.

Navigation

Up one level

Next page