IVAO:ssa lentäminen... Olisi kivaa, mutta ei vaan pysty.

(1/2) > >>

Tonny0909:
Olen vuoden ajan aika-ajoin yrittänyt päästä IVAO:n verkkolentoihin mukaan. Asia on niin, että ilman henkilökohtaista opastusta siitä ei tule mitään. Olen tutkinut sivut jne, mutta tulee niin paljon kysymyksiä mieleen, että niiden etsimiseen menee hermot. Tekstiä on ihan liikaa. Hermot menee. Pitäis olla joku tossa vieressä selittämässä miten homma toimii, niin johan lähtis. HItto. Tai tiedänhän minä miten jhomma toimii, mutta että miten siihen pääsee mukaan... Ja teille, jotka nyt olette kirjoittamassa, että "Tutki sivut ja toimi ohjeiden mukaan", niin älkää viitsikö!!!

jounas:
Joo tämä viesti on kyllä totta. Itselle tuli ihan sama olo kun sinne olin rekisteröitymässä. Tekstiä ja IVAO:n tai IVAO aiheisia sivuja on enemmän kuin järki pystyy määräämään ja kaikki ovat jotenkin "sekaista". Opittavia asioita ja juttuja joita on "tärkeä" lukea tuntuu olevan enemmän kuin sähköpuolella amiksessa. Jo Suomalaisen tuen ja sivuston ja suomalaisten asioiden löytäminen sivustoilta tuntuu olevan välillä mahdotonta.

nordic:
Moi!

Asiaa tosiaan on jonniin verran ja sen sisäistäminen ei välttämättä onnistu pelkästään lukemalla. Siksi moneen otteeseen olenkin täällä mainostanut, että halutessaan voi ottaa minuun yhteyttä YV:llä niin autan "kädestä pitäen" teorioissa kuin myös sitten itse käytännössä verkossa. Esim. mesessä pystyy helposti ja nopeasti käymään epäselviä asioita läpi ja sitten ensimmäisille lennoille tulen tarvittaessa henk.koht. lennonjohtamaan.

Jos vaan kiinnostaa ottakaa molemmat muhun YV:llä yhteyttä (kuin myös kaikki jotka ovat samassa tilanteessa kuin Toni ja Jonas!), niin pääsette takuulla verkkoon asti!

Assiini:
Moi

Puhutte täyttä asiaa! Itse olen opastanut kädestä pitäen todella monia pilotteja IVAO:n maailmaan niin, että olen tullut "virtuaalisesti vierelle" chat-ikkunan kautta neuvomaan miten homma toimii. Lisäkseni Jerome Parviainen on auttanut ansioituneesti todella monia alkuun. Kun muutaman kerran on neuvonut, ihmiset (myös te) huomaavat miten yksinkertaisesta asiasta on kyse .

Olemme IVAO-Finlandissa suunnittelemassa jonkin asteista lentäjien virallista koulutusta mutta siitä myöhemmin lisää. Tällä hetkellä voin itse tarjota apua aikani puittessa kuten varmaan myös toinen ensimmäisessä kappaleessa mainittu herrasmies. Joten laittakaa yksityisviestiä meille niin autetaan herrat alkuun, ilomielin Itse kannatan ideologiaa, että jokainen jäsen, niin uusi kuin vanha, on kultaakin kalliimpi ja palvelee niin Suomea kuin koko verkkolentomaailmaa.

Risto
IVAO-Finland

EDIT: No jo se herrasmies ehti Ottakaa siis Jeromeen yhteys tai toissijaisesti minuun... Muutaman kohdalla olen huomannut sen, että jopa yksityisviestin lähettäminen pelottaa mutta siihen ei ole tarjolla muuta, kuin että voi herranjestas

pilot0706:
Jees, meikäläiseen voi kanssa ottaa yhteyttä. Muistan, kun itseä ei kukaan auttanut verkkoon pääsemisessä, ja ei siinä sitten auttanut muu kun lähteä kantapään kautta opettelemaan omalta osalta.
Mese on ollitalso(at)hotmail(piste)com. Myös voi ottaa yhteyttä suoraan privaviestillä jos verkossa satun olemaan. 

Navigation

Up one level

Next page