Händer på IVAO? Inte mycket, men det kan DU ändra på

(1/4) > >>

connye:
Vi har idag i Svenska divisionen 562 medlemmar, men bara 82(!) aktiva.
Många klagar på att det är så lite trafik och ATC här vår divison. Men det kan DU ändra på, enkelt.
Kom och flyg, eller sitt ATC, och aktivera ditt IVAO konto.
Om bara 100 fler skulle bli aktiva skulle vi mer än dubbla aktiviteten i Sverige 
Känner du dig osäker, behöver träning, eller bara vill fråga om något angående flygning/ATC, är det bara kontakta oss i staffen. Eller ropa på en annan medlem som är online så hjälper säkert han dig så mycket han kan!
Kom ihåg alla är nybörjare någon gång, och alla gör fel. Det är OK 
Man lär sig av misstagen, och misstag på IVAO leder inte till katastrofer! Detta är en hobby.

Så alla inaktiva, kom igen! Hjälp oss sätta fart i divisionen 

Conny

matte629:
Jag har bestämt mig för att en gång för alla starta upp IVAO igen och få den där himla C1-ratingen. Behöver inte svara i tråden, men säg när du kan. Jag kan dagarana under lovet (denna vecka dvs).

lingfors:

Jag har bestämt mig för att en gång för alla starta upp IVAO igen och få den där himla C1-ratingen. Behöver inte svara i tråden, men säg när du kan. Jag kan dagarana under lovet (denna vecka dvs).

Bra initiativ! 

alexander96:
Sitter ESGG_TWR elr ESGG_GND varje dag men som Conny säger, nästan ingen trafik! Kom och flyg! Vi som är ATC är ju här för att hjälpa!

//Alexander

Zekehund:
jaha. Då får man väl komma tillbaka! 

Navigation

Up one level

Next page