Prisvärt grafik kort?

(1/1)

Twin2:
Hej alla !

Någon som kan tipsa om ett prisvärt grafik kort, helst ett kort som sticker ut lite grafik mässigt. Är inte riktigt insatt i grafik kortens värld och vill nu
ha lite tips. Mitt grafik kort är ca 2år gammalt Nvidia nånting, stämmer det att man kan få bättre fps om man byter till ett bra kort?

Trevlig helg

Mvh Jonas

Eddieboy:

Hej alla !

Någon som kan tipsa om ett prisvärt grafik kort, helst ett kort som sticker ut lite grafik mässigt. Är inte riktigt insatt i grafik kortens värld och vill nu
ha lite tips. Mitt grafik kort är ca 2år gammalt Nvidia nånting, stämmer det att man kan få bättre fps om man byter till ett bra kort?

Trevlig helg

Mvh Jonas

Nja, det stämmer lite. men om man vill få bättre FPS i FS så måste man ha en bra processor.

SAS570:

Hej alla !

Trevlig helg

Mvh Jonas

Om du kan specca upp vilka prylar du har i burken så är det lättare att hjälpa dig

Navigation

Up one level