Wirtual Wings

<< < (5/6) > >>

jr:

Sori
Juhalle vielä semmoinen, että kuka sanoi, että me tehdään se?

Jos jotakin oikein kovasti haluaa, pitää olla valmis tekemään töitä sen eteen. Hommat eivät yleensä vapaaehtoisvoimin pyörivissä ympyröissä toimi siten, että yksi innokas käyttäjä huomaa puutteita toiminnassa ja yht'äkkiä joku toinen onkin asiaa korjaamassa. Eli esimerkkiä vaan juttujen muodossa kehiin, eiköhän siitä muutkin innostu! Eihän lehden tarvitse olla pelkästään yhden miehen projekti.

Kerosiini:

Sori
Juhalle vielä semmoinen, että kuka sanoi, että me tehdään se?

Jukalle kiitos kannustavasta asenteesta

Tähän, sama sanoisin kuin Jaakkokin. Sitten vielä, sellaisen käsityksen puheistasi sai, että haluaisit aloittaa sen, eihän sitä muuten varmaan kukaan kysyisi että saako sen aloittaa uudelleen, ellei itse haluaisi... Tällaisen käsityksen minä sain kirjoituksistasi.

B-7-5-7:
No Kim on kyllä tavallaan oikeassa, mutta kuinka luulet että 13 vuotias poika pystyy yksin tekemään jonkun lehden kahden kukkauden välein. Siihen tarvitsisi aika ison organisaation. Ensinnäkin, kuinka pystyisin joka lehteen yksin saamaan tarinan jostain IRL lennosta yms. Ja vaikka minä rupeaisinkin sitä tekemään (mikä on aika epätodennäköistä) niin en voisi sitä kuitenkaan ihan yksin hoitaa. Kyllä siinä tarvittaisiin muutaman muunkin VFän jäsenen avustusta, että siitä kehkeytyisi samanlainen kuin ennenkin.

Osguu:
Kerronpa nyt tässäkin, jos jollekkin jäi väärä käsitys mun viestistä.

ELI: En siis aio olla missään tekemisissä tuon lehden tekemisen kanssa. Kysyin vaan, että miksi ei voi antaa halukkaille mahdollisuutta.

B-7-5-7:
Osku on oikeassa. Halukkaille pitää antaa mahdollisuus

Navigation

Up one level

Next page

Previous page