FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.07.17, 10:45

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  VF:n bussit FSX:ssä
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: VF:n bussit FSX:ssä  (Read 3533 times)
Johannes Lehtonen

Date Registered: 30.01.09

VF:n bussit FSX:ssä
« on: 01.03.09, 15:09 »

Moikka,

Yritin ladata VF:n laivastosivulta löytyvää A320 tiedostoa. Monen kymmenen minuutin tappelemisen jälkeen sain kuin sainkin koneet näkymään simussa. Tuli kuitenkin ongelma: Koneen paintit toimivat hyvin, mutta ohjaamossa ei näy kuin mustia mittareita. Tai ei itseasiassa edes niitäkään. Ohjaamossa on ainoastaan ikäänkuin paikat mittareille mutta niissä ei näy kuin mustaa. Eli tavallaan virtoja ei ole. Myöskään esim shift+2,3,4,5,6 jne komennot eivät toimi.

Osaako joku auttaa?

-johannes

[]
Flying - I just love it
Olli Talso

Date Registered: 20.08.06

Re: VF:n bussit FSX:ssä
« Reply #1 on: 01.03.09, 15:18 »

Moikka,

Yritin ladata VF:n laivastosivulta löytyvää A320 tiedostoa. Monen kymmenen minuutin tappelemisen jälkeen sain kuin sainkin koneet näkymään simussa. Tuli kuitenkin ongelma: Koneen paintit toimivat hyvin, mutta ohjaamossa ei näy kuin mustia mittareita. Tai ei itseasiassa edes niitäkään. Ohjaamossa on ainoastaan ikäänkuin paikat mittareille mutta niissä ei näy kuin mustaa. Eli tavallaan virtoja ei ole. Myöskään esim shift+2,3,4,5,6 jne komennot eivät toimi.

Osaako joku auttaa?

-johannes
Paneeli pitää rekisteröidä FSUIPC:lla. Ohjeet ovat installerissa, jos rauhassa lukee. Smiley

Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #2 on: 01.03.09, 16:06 »

Eipä taida ne toimia äksässä...

"When we left earth it changed our world"
Johannes Lehtonen

« Reply #3 on: 02.03.09, 07:24 »

Paneeli pitää rekisteröidä FSUIPC:lla. Ohjeet ovat installerissa, jos rauhassa lukee. Smiley

Mikä toi FSUIPC on ja mistä sen löytää?

[]
Flying - I just love it
Johannes Lehtonen

« Reply #4 on: 03.03.09, 16:34 »

http://www.schiratti.com/dowson.html

...vaikka paneeli ei edelleenkään FSX:llä toimi.

Mistäs mä sitten hankin koneet? PSS:n sivut ei oo käytössä ja Wilcolta en löydä mitään nappia mistä voisi ladata/tilata?

[]
Flying - I just love it
Johannes Lehtonen

« Reply #5 on: 04.03.09, 12:35 »

Wilcon bussit on nyt ostettu. Vähän kyllä ihmetyttää kun VF:n käytön pitäisi olla ilmaista ja FSX:ää tuetaan niin sitten ei kuitenkaan ole saatavilla ilmaisia koneita millä lentää. 50€ on suhteellisen paljon opiskelijabudjetille... thmbdn

[]
Flying - I just love it
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #6 on: 04.03.09, 12:44 »

Wilcon bussit on nyt ostettu. Vähän kyllä ihmetyttää kun VF:n käytön pitäisi olla ilmaista ja FSX:ää tuetaan niin sitten ei kuitenkaan ole saatavilla ilmaisia koneita millä lentää. 50€ on suhteellisen paljon opiskelijabudjetille... thmbdn
Kieltääkö joku lentämästä defubussilla?
Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #7 on: 04.03.09, 14:34 »

IFDG käy FSX, Project Airbus käy FSX:lle... Että on niitä ilmaisiakin tarjolla.

Johannes Lehtonen

« Reply #8 on: 05.03.09, 06:19 »

Mä mitään arvostele. Annoin vain palautetta. Ja  mitä tohon suunnitteluun tulee niin eivät oikeatkaan lentäjät itse niitä koneita suunnittele. Pääsevät valmiiseen koneeseen lentämään.  Tongue Ymmärrän etttei tämä ole välttämättä mahdollista simulaattorilentäjälle, mutta silti.

[]
Flying - I just love it
Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #9 on: 05.03.09, 07:42 »

Mä mitään arvostele. Annoin vain palautetta. Ja  mitä tohon suunnitteluun tulee niin eivät oikeatkaan lentäjät itse niitä koneita suunnittele. Pääsevät valmiiseen koneeseen lentämään.  Tongue Ymmärrän etttei tämä ole välttämättä mahdollista simulaattorilentäjälle, mutta silti.
Näinhän se menee, mutta silloin kyllä kuitenkin joku joutuu niistä koneista oikeassakin elämässä maksamaan...

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Johannes Lehtonen

« Reply #10 on: 05.03.09, 12:13 »

Näinhän se menee, mutta silloin kyllä kuitenkin joku joutuu niistä koneista oikeassakin elämässä maksamaan...

Harvemmin kai lentäjät koneita sentään maksavat.

[]
Flying - I just love it
Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #11 on: 05.03.09, 12:25 »

Harvemmin kai lentäjät koneita sentään maksavat.
Totta.

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Olli Keijonen

Date Registered: 08.03.02

« Reply #12 on: 05.03.09, 13:31 »

Asia nyt vaan on niin että jos haluaa realistisia mallinnuksia simuun (ottamatta nyt kantaa wilcon puolesta tai vastaan), niistä on oltava valmis maksamaan. Muuten voi lentää vaikka FSX:n default bussilla.
Kim Tuominen

Date Registered: 10.12.08

« Reply #13 on: 06.03.09, 15:18 »

Muuten voi lentää vaikka FSX:n default bussilla.

Se nyt vasta karmeeta olisi.  Grin
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

« Reply #14 on: 08.03.09, 13:19 »

Jos ilmaista bussia X:ään haluaa, minä ainakin suosittelen IFDGn bussi Xn defubussin paneelilla. Ei ole VC:tä, mutta eipä se minua ainakaan haittaa, minulle aivan tarpeeksi toimiva. Jos FMC:t (bussissa taitaapi olla MCDU Huh) yms haluaa, pitää ostaa sitten payware. Mutta minulla on toi IFDG käytössä X:n A321:n defupaneelilla, ja olen ihan tyytyväinen.
Jesperi Lauhio

Date Registered: 12.01.09

« Reply #15 on: 15.03.09, 19:47 »

Jos defu bussilla haluaa lentää niin eikös FSNordicista löydy FSXän bussille Finnairin texstuuri?

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

« Reply #16 on: 15.03.09, 21:01 »

Jos defu bussilla haluaa lentää niin eikös FSNordicista löydy FSXän bussille Finnairin texstuuri?

Ulkomalli on ruma, joten kun käyttää muuten IFDG:tä, niin ulkoa hienompi. (Joku sanoo ihan varmasti, että ei sitä konetta ulkoa lennetä. Grin) Voi olla lentomallissakin eroja, mutta en ole tarkemmin tutustunut.
Santeri Lehtonen

Date Registered: 04.09.07

« Reply #17 on: 15.03.09, 22:17 »

VF:n oma bussipaketti on nyt julkaistu, eli jos ei halu Wilcon busseja ostella, niin voi sitäkin käyttää... Tosin paneeli ei ole defua juurikaan yhtään parempi, eli kyllä se Wilco on suositeltava ostaa.

"When we left earth it changed our world"
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1