Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

<< < (13/113) > >>

Kerosiini:
Ellei FPS:äsi ole sitten ~5, ei fps laske kolmeen, ainakaan omalla koneella kuvatessa. Eipä tuo fps tosiaan laske kuin 3-5, joka on vielä täysin hyväksyttävä. Kai olet kokeillut frapsia edes?

Ja mitä "frapsivideoihini" tulee, niin ei mun videoissa näe samanlaista taitoa kun teidän videoissa. Harmi vaan että ne on ihan turhia kun niistä ei näe mitä te teette, kun videot nopeennettu 6x ja kuva on niin blurria, että pienistä kohteista (kuten kirjaimista) ei saa mitään selvää.  

Ja Matias, ei ole ääntä.

Edit: Ja Santerin huolen melkein ymmärrän, kun FSX on varsin fps syöppö. Mutta FS9, varsinkin Otton koneella, ei hirveän alhaisilla FPS:llä pyöri. Kannattaa laittaa Frapsin max fps samaan kuin simun locked, tulee parempaa jälkeä. Sillä jos fraps locked 30, ja simussa 60, ei kuvatessa itse pelikään pyöri kuin 30 fps. Joten sitä kuvauksen fpsää kannattaa säätää.

Starchild:

Miksi sen pitäisi olla kolme? 

Koska mun kone ei pysty parempaan, oli asetukset mitkä tahansa nauhottaessa.

Matias: ei ole vikaa, vaan ne on nopeutuksen takia mykistettyjä.

EDIT; ja kyllä, käytän frapsia kuvien kappaukseen ja on kokeillut nauhoittaa sillä videota.

matskupu:
Ilman ääniä menee videoiden pointti multa vähän ohi.. Nopeutettua lentämistä, jiihaa. Mukavampi mun mielestä on kattoa videoita, joissa kuuluu äänet ja varsinkin lennonjohdon ja lentäjän väliset keskustelut.

Starchild:

Ilman ääniä menee videoiden pointti multa vähän ohi.. Nopeutettua lentämistä, jiihaa. Mukavampi mun mielestä on kattoa videoita, joissa kuuluu äänet ja varsinkin lennonjohdon ja lentäjän väliset keskustelut.

Jos sellaista olisi....

OttoPOI:

Jep, helpommin sanottu kuin tehty. Eivätpä nuo mihinkään "operointiharjoitteluun" olekaan tarkoitettu 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page