VFR Saturday 7.3.

(1/3) > >>

wezzer:
Morjens,

Eli huomenna lauantaina 7.3. klo 13-16 kannattaa unohtaa se Airbus sinne Vantaan putkelle ja pyytää virtuaalista Malmin kenttäpäivystäjää avaamaan hallin ovet, sillä VFR Saturday pyörähtää komeasti käyntiin! Capt Salomaa toivoo paikalle niin kokeneempia kuin vasta alkaviakin harrastajia - tärkeintä on hyvä meininki!

Lisätietoja tapahtumasta ja kattavat ohjeet VFR-lentämiseen löytyy sivustolta http://vfrsaturday.mik.fi/

Huomatkaa, että lennonjohtotarjonta on varsin runsasta, sillä IVAO-FI aikoo miehittää ainakin seuraavat positiot:
EFHK_APPEFHF_TWREFTU_TWR
Siispä kaikki mukaan lentämään!

Antti

Mo-jo:
En bookkaa, mutta luulen, että tulen johtamaan johonkin positioon (EFHF_GND maybe)... Ei pääse lentämään

E: Olikin jo buukattu. Katotaan 

lentäjä32:
Tuli mieleen semmoinen kysymys, että pistääkö lentosuunnitelma automaattisesti sen oikean reitin vai joudunko itse kirjoittamaan tämän reitin? Ja tarkoitan siis sitä huomista lentoa Turkuun ja takaisin

Kerosiini:
Joudut itse kirjoittamaan reitin, kun menet malmilta turkuun ja luultavasti (joku voi varmistaa) myös kun lähdet tulemaan takaisin malmille, uuden lentosuunnitelman.

lentäjä32:
No mikä se reitti sitten on? Ainakin Nokka ilmoittautumispiste laitetaan siihen.

Navigation

Up one level

Next page