Yleisiä kysymyksiä Virtual Finnairista

<< < (25/146) > >>

Osguu:
Kun tuo airsimmer julkaisee ensin pelkän A320n, niin jos listassa sitten sattuu olemaan lento 319llä tai 321llä niin voiko silläkin lennolla käyttää 320a? Kun systeemeiltäänhän ne ovat melkein ellei kokonaankin samoja. Ei tosiaan huvittais lentää joitain lentoja PSS ja joitain AS. Eikä sitä kehtaa mergelläkään rikkoa.

zokkeri:
Quote

Kun tuo airsimmer julkaisee ensin pelkän A320n, niin jos listassa sitten sattuu olemaan lento 319llä tai 321llä niin voiko silläkin lennolla käyttää 320a? Kun systeemeiltäänhän ne ovat melkein ellei kokonaankin samoja. Ei tosiaan huvittais lentää joitain lentoja PSS ja joitain AS. Eikä sitä kehtaa mergelläkään rikkoa.


Saa käyttää A320:stä. 

lentäjä32:
Miten te VF lentäjät suunnittelette lennon?  Elikkä kirjoitatteko paperille tietoja, vai miten te yleensä lennon suunnittelette?

pilot0706:
Quote

Miten te VF lentäjät suunnittelette lennon?  Elikkä kirjoitatteko paperille tietoja, vai miten te yleensä lennon suunnittelette?


Omat valmistelurutiinit:

1. Lennon numeron, konetyypin ja lähtöajan tsekkaus lentolistasta.
2. Lentoreitin kattominen joko valmiista reiteistä, tai reittikartoista reitin tekeminen.
3. Tuuli- ja SWC kartat auki, ja tsiigaamaan mahdolliset rajoittavat tekijät, sen perusteella lentokorkeus.
4. Eurocontrolin flight plan validatorissa validoimaan reitti (tämä siis)
5. Jos validator antaa erroreita, ne korjataan.
6. Keksitään paljonko on matkustajia ja rahtia, ja lasketaan lastaus.
7. FSBuild auki, ja sen avulla lasketaan bensat ja tulostetaan navlog
8. Lähtö-, määränpää-, ja varakentän METAR:it, TAF:it ja NOTAM- tiedot tarkistamiseen.
9. Simu auki, kone portille, yhteys IVAO:on. 

Jotain saattoi jäädä pois, mutta korjailen myöhemmin jos tulee vajaavaisuuksia huomattua. 

Osguu:
Ite teen reitin autoplan ifr nimisellä ohjelmalla. Antaa validin reitin suoraan.
Ja kiitos Jouko.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page