FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.07.17, 18:46

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Virtual Finnair (Moderators: Sami Puro, Mika Mononen)
| | |-+  Yleisiä kysymyksiä Virtual Finnairista
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 37 Reply Print
Author Topic: Yleisiä kysymyksiä Virtual Finnairista  (Read 90248 times)
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

Re: Yleisiä kysymyksiä Virtual Finnairista
« Reply #280 on: 17.04.09, 18:24 »

Saakos tiedustella, että minkä takia sinä häippäsit? Koe fail?

Mä jo mietinkin tossa yks päivä, että kun se aikaraja nyt oli 40pvää, ja noilla ei oo suorituksia vielä ja mitenkä ovat yhtiössä vielä... Mut nyt sitten selkis Grin

Koe ekalla 80%...

Ei oikein kiinnostanut jatkaa niitä koulutuslentoja, kyllähän VFinn hyvä paikka on jos realistisuutta kaipaa, minä en noin paljoa realistisuutta tarvi, haluaa vaan pian lentämään. Grin Silloin ei sitäpaitsi ollut edes VFinniin kelpaavaa toimivaa konetta minulla. Hakiessa kuvittelin että emppu tai defu A321 voisi olla koneeni...
Osku Leskinen

Date Registered: 08.06.07

« Reply #281 on: 17.04.09, 18:36 »

Koe ekalla 80%...

Ei oikein kiinnostanut jatkaa niitä koulutuslentoja, kyllähän VFinn hyvä paikka on jos realistisuutta kaipaa, minä en noin paljoa realistisuutta tarvi, haluaa vaan pian lentämään. Grin Silloin ei sitäpaitsi ollut edes VFinniin kelpaavaa toimivaa konetta minulla. Hakiessa kuvittelin että emppu tai defu A321 voisi olla koneeni...
Aha. Kannattaa myös thomsonia kokeilla, saa lentää ja tarvittaessa myös realismia. Sivut ja lennon "tracking"(suomeksi?) huippuluokkaa. Myös fleet ja kohteet huippuluokkaa. Smiley
... Nyt iski kaipaus Grin

Ps. Kim, wittuilex? Grin

Elias Lohilahti

« Reply #282 on: 17.04.09, 18:43 »

Aha. Kannattaa myös thomsonia kokeilla, saa lentää ja tarvittaessa myös realismia. Sivut ja lennon "tracking"(suomeksi?) huippuluokkaa. Myös fleet ja kohteet huippuluokkaa. Smiley
... Nyt iski kaipaus Grin

Ps. Kim, wittuilex? Grin

Oon ny Flyingtigersgroupissa, siellä on samallain kuin Thomsonissa, eli saa valita ite lennot. Thomsonilla vaan lennot om pidempiä kuin mitä FTG:n yhtiöillä ja niiden Codeshareilla, esim Finskillä Wink.
Osku Leskinen

« Reply #283 on: 17.04.09, 18:46 »

Oon ny Flyingtigersgroupissa, siellä on samallain kuin Thomsonissa, eli saa valita ite lennot. Thomsonilla vaan lennot om pidempiä kuin mitä FTG:n yhtiöillä ja niiden Codeshareilla, esim Finskillä Wink.
Thomsonilla lyhyimmät 40min, keskiarvo n. 2-4h. Lisäksi saa myös itse keksiä omia reittejä, esim HEL-KUO jne. Sekin vielä, että esim. 737n reittejä saa lentää vaikka 767lla.

Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #284 on: 17.04.09, 18:47 »

No kyllä nyt Thomsonillakin on noita vajaa 2h lentoja... Roll Eyes Ja miksi sitten hait VF:ään vaikka tiesit millaista siellä tulisi olemaan? Jos kerta "liika" realismi ei kiinnosta?

Niin ja onhan noita 40min hyppyjäkin mitä Osku tuossa sanoi, esim Gatwick - Manchester...
Elias Lohilahti

« Reply #285 on: 17.04.09, 18:49 »

No kyllä nyt Thomsonillakin on noita vajaa 2h lentoja... Roll Eyes Ja miksi sitten hait VF:ään vaikka tiesit millaista siellä tulisi olemaan?

En mä ny niin tarkkaan tienny minkälaista siellä teilläpäin on.

Kyllä se sellanen 2h menee simulla mutta yli 3-4h lennot alkaa oleen jo mulle liikaa.
Petri Koivisto

« Reply #286 on: 17.04.09, 18:51 »

"tracking"(suomeksi?)
Seuranta Grin
Osku Leskinen

« Reply #287 on: 17.04.09, 18:52 »

Kim Tuominen

Date Registered: 10.12.08

« Reply #288 on: 17.04.09, 18:54 »

mutta yli 3-4h lennot alkaa oleen jo mulle liikaa.
Eihän emppulentäjillä ole kuin korkeintaan kuin 3 tunnin lentoja ja niitäkin todella vähän ainakin minulla.
Ainoastaan yksi lähes 3h lento tässä kuussa Pariisiin  thmbup
Elias Lohilahti

« Reply #289 on: 17.04.09, 18:56 »

Eihän emppulentäjillä ole kuin korkeintaan kuin 3 tunnin lentoja ja niitäkin todella vähän ainakin minulla.

Joo siis tuo oli tuohon Thomsoniin, mutta kyllähän niitä tosiaan on on vähän Finskin emppulentäjilläkin. Silleen hyvä tuo FTG että saa valita lennon oman maun mukaan. Eihän se realistista ole, mutta kuten sanoin, mulle kelpaa tuokin ihan yhtä hyvin.
Kim Tuominen

« Reply #290 on: 17.04.09, 19:00 »

Joo siis tuo oli tuohon Thomsoniin, mutta kyllähän niitä tosiaan on on vähän Finskin emppulentäjilläkin. Silleen hyvä tuo FTG että saa valita lennon oman maun mukaan. Eihän se realistista ole, mutta kuten sanoin, mulle kelpaa tuokin ihan yhtä hyvin.

Teet niinkuin parhaaksi ja kivoimmaksi näät, niin se hyvä tulee  Wink
Petri Koivisto

« Reply #291 on: 17.04.09, 19:15 »

Ei kyllä bussikuskeillakaan juurikaan pidempiä. Mitä nyt joskus jotain lomalentoja ollut ainakin mulla mutta suurin osa lyhyitä kotimaan tai euroopan reittejä... vaikka ite kyllä tykkäisin enemmän niistä keskipitkistä... nimenomaan lomalennoista... Cool Cool
Kim Tuominen

« Reply #292 on: 17.04.09, 19:15 »

Ja vaihdanpas taas aihetta. Elikkä te FSX lentäjät, niin miten pistätte sen GMT ajan? Jos esim. lento lähtee 7:30 niin pistän GMT ajaksi 4:30 niinkuin se on suomessa kesällä elikkä UTC+3, niin silloin tuo paikallinen aikakin muuttuu 6:30, eli siis talviaikaan suomessa UTC+2 ja silloin paikallinen aika on tunnin jäljessä, jota taas ei haluta kun lentolistassa lukee että lento lähtee 7:30 paikallista. Joten kysynpä vaan että mites te laitatte sen? Toivottavasti ymmärrätte. Smiley
Nixu
Former member
« Reply #293 on: 17.04.09, 19:20 »

Ja vaihdanpas taas aihetta. Elikkä te FSX lentäjät, niin miten pistätte sen GMT ajan? Jos esim. lento lähtee 7:30 niin pistän GMT ajaksi 4:30 niinkuin se on suomessa kesällä elikkä UTC+3, niin silloin tuo paikallinen aikakin muuttuu 6:30, eli siis talviaikaan suomessa UTC+2 ja silloin paikallinen aika on tunnin jäljessä, jota taas ei haluta kun lentolistassa lukee että lento lähtee 7:30 paikallista. Joten kysynpä vaan että mites te laitatte sen? Toivottavasti ymmärrätte. Smiley
Avsimissä on ainakin saatavilla timezone-fixiä FSX:lle. Ja ellei tuota korjausta ole, niin juurikin laitetaan niin, että se UTC-aika on oikea, koska sillä paikallisajalla ei ole lennon kannalta mitään merkitystä
Kim Tuominen

« Reply #294 on: 17.04.09, 19:26 »

paikallisajalla ei ole lennon kannalta mitään merkitystä
No eipä niin, mutta valoisuus muuttuu vähän.
Kim Eriksson

Date Registered: 05.12.06

« Reply #295 on: 17.04.09, 19:36 »

Ps. Kim, wittuilex? Grin
En, sanoimpahan vaan.  En voinut vastustaa.  Tongue

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Jesperi Lauhio

Date Registered: 12.01.09

« Reply #296 on: 18.04.09, 05:05 »

paikallisajalla ei ole lennon kannalta mitään merkitystä
Kannattaa minuakin Kim joskus uskoa. Sokea kanakin löytää joskus jyvän Grin

Happy landings!

Been there, done that: HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Johannes Lehtonen

Date Registered: 30.01.09

« Reply #297 on: 20.04.09, 11:46 »

Avsimissä on ainakin saatavilla timezone-fixiä FSX:lle. Ja ellei tuota korjausta ole, niin juurikin laitetaan niin, että se UTC-aika on oikea, koska sillä paikallisajalla ei ole lennon kannalta mitään merkitystä

Millä nimellä löytää avsimistä, ei pikaisella etsinnällä löytynyt.

[]
Flying - I just love it
Nixu
Former member
« Reply #298 on: 20.04.09, 14:11 »

Millä nimellä löytää avsimistä, ei pikaisella etsinnällä löytynyt.
Sieltähän se heti ensimmäisenä löytyy, tai itseasiassa toinen kohde, kun laittaa hakusanaksi "timezone" ja vetovalikosta FSX:n, ei se nyt niin vaikeaa ole  Smiley
Kim Tuominen

« Reply #299 on: 20.04.09, 14:26 »

Kyllä nää Kapiteenit tietää  Grin
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 37 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1