Yleisiä kysymyksiä Virtual Finnairista

<< < (101/146) > >>

Finland611:

Juho luultavasti tarkoittikin blue1va:n teoariapakettia. 

Joo, tajusin saman äskön tuin viestin jälkeen. Eli minun mielestä se ei ollut tarpeeksi selvästi, koska epäonnistuin aina toki syy voi olla myös minun STAR:issa

jr:

Joo, tajusin saman äskön tuin viestin jälkeen. Eli minun mielestä se ei ollut tarpeeksi selvästi, koska epäonnistuin aina toki syy voi olla myös minun STAR:issa

Epäselvissä tilanteissa kannattanee kysäistä koulutuspuolelta apua. Tai tältä forumilta.

Finland611:

Epäselvissä tilanteissa kannattanee kysäistä koulutuspuolelta apua. Tai tältä forumilta.

Yritimme ratkaista ongelmaa puoli vuotta kouluttajan kanssa, mutta se ei onnistunut silti

Pe7e:

Yritimme ratkaista ongelmaa puoli vuotta kouluttajan kanssa, mutta se ei onnistunut silti

Aika huono kouluttajakin on silloin ollut...

toki syy voi olla myös minun STAR:issa

STAR:lla ei ole mitään tekemistä ILS:n toimivuuden kanssa...

Juhozzz:
Voin kyllä omasta kokemuksestani sanoa, että Blue1va:n kouluttajat ovat erinomaisen taitavia, ja osaavat neuvoa pulmatilanteissa vähintäänkin riittävän hyvin!    Heille vain pitää osata selittää se oma ongelma riittävän hyvin. 

Mutta joo, jotta ei menisi ihan offtopiciksi niin esitänpä minäkin yhden kysymyksen.
Milloinkas teillä olisi seuraava lentäjähaku tulossa, ja otatteko yhtiöönne sellaisia henkilöitä, jotka ovat jo toisessa virtuaalilentoyhtiössä töissä?

Ainiin, tuliko se minun lähettämäni "palaute" perille siellä teidän nettisivuillanne? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page