Yleisiä kysymyksiä Virtual Finnairista

<< < (117/146) > >>

B-7-5-7:
Saahan noi Hki-Vantaan SID/STAR reitit käsin lentää, mutta FD:n avulla, eli reitti pitää olla jokatapauksessa ohjelmoituna sinne lootaan.

Finland611:
Quote

Saahan noi Hki-Vantaan SID/STAR reitit käsin lentää, mutta FD:n avulla, eli reitti pitää olla jokatapauksessa ohjelmoituna sinne lootaan.


Ok

Juffe:
Saahan sitä käsin lentää missä tahansa lennon vaiheessa, mutta esim. helsingin sidit ja starrit vaativat koneelta P-RNAV-hyväksynnän. Käytännössä tämä vaatii koneesta FMS:n tai vastaavan gps-laitteen mihin voidaan ohjelmoida kyseinen reitti. Perinteisillä VOR/DME/ADF:llä hommaa ei voi hoitaa.

zetair:
Lentolistallani heinäkuussa:

16  Sa AY1917 HEL 1715 NBE 1925 / AY1918 NBE 2025 HEL 0230 (Dallas Naval Air Station "Hensley field"). KNBE näyttäisi olevan ICAO -koodi. Miten ko. paikkaan pystyy lentämään suoraan B752-koneella? Torontokin on juuri rajoilla. Onko tässä virhe, vai lentääkö Finnair todella kohteeseen suoraan 757-koneella?

T: Mika
   

Mo-jo:
Quote

Lentolistallani heinäkuussa:

16  Sa AY1917 HEL 1715 NBE 1925 / AY1918 NBE 2025 HEL 0230 (Dallas Naval Air Station "Hensley field"). KNBE näyttäisi olevan ICAO -koodi. Miten ko. paikkaan pystyy lentämään suoraan B752-koneella? Torontokin on juuri rajoilla. Onko tässä virhe, vai lentääkö Finnair todella kohteeseen suoraan 757-koneella?

T: Mika
   


Itsekin tuota ihmettelin, finnairin aikatauluista tuo kyllä löytyy, mutta tänä kesänä ei näyttäisi olevan lentoja. Myöskin Finnairin sivuilta katsottaessa pitäisi mennä ORD:n tai JFK:n kautta Dallasiin... Eli ilmeisesti joku virhe käynyt tässä ? Sillä tuohan on aika pitkälle bejbellä. Kyllä joku HQ:sta voisi vähän varmistella asiaa

nimim. lentolistalla AY1917/1918

Navigation

Up one level

Next page

Previous page