IVAO ASIAA!

<< < (9/21) > >>

Assiini:

Hyvä pointti Mikalta, ihmettelin itsekin vähän samaa lukiessani Riston postauksen. Kyllä keskustelua pitää olla. Miksi kaikki ongelmat pitäisi piilottaa vain johonkin staffilaisten taakse. Jossei muuta, niin ainakin verkkoon havittelevat tulokkaat saavat tästä hyvää esimerkkiä, miten siellä verkossa ei tule toimia.

Ei kukaan keskustelua ole kieltänytkään vaan henkilöiden mustamaalaamista julkisesti, jossa ei ole mitään järkeä koska se ei ainakaan lisää henkilön motivaatiota eikä ratkaise mitään. Mikäli oikeasti joku henkilö jurppii niin siitä kannattaa sanoa STAFF:lle ja mikäli ei sano, niin ei kannata välttämättä odottaa ratkaisuitakaan. Kuten huomata saattaa, avasin suuni Oskun kommentin jälkeen, jossa puhuttiin henkilöstä nimellä ja syykin oli huomattavan suuri. Jos kaikista vastaavista tapauksista raportoitaisiin tänne niin juttua kyllä riittäisi ja ilmapiiri paranisi varmasti huomattavasti!

Kuten jo aikaisemmin sanoin, keskustelua ei ole tarkoitus rajoittaa eikä ongelmia lakaista penkin alle vaan pyytää ihmisiä keskittymään siihen miten ja millä tyylillä asioista sanoo.

jounas:
Nikolle infoa; Iteltä menny nyt jo parisen vuotta, kun olen katellut sivusta ja hieman aina omaan tahtiin lukenu noita ohjeita ja radioterminologiaa osallistumatta vielä varsinaisesti lentämiseen. Yksi hyvä on kanssa mennä ja kuunnella sitä radioliikennettä ensin. Ja lentäminen verkossa vaatii myös ihan peruskartat eli rullaukseen ja lähestymiseen nyt ainakin. Nekin saa netistä. Varsinkin Vatsimissa oolen melko varma, että tuo englannin kielen pohjasi tuolla koulutusasteella ei vielä välttämättä riitä tarpeeksi, kun ei se tunnu itselläkään välillä riittävän nopeaan ja selkeään selostamiseen. Kovaa treeniä ni kaikki tulee sieltä ajan kanssa.  

TA:

Varsinkin Vatsimissa oolen melko varma, että tuo englannin kielen pohjasi tuolla koulutusasteella ei vielä välttämättä riitä tarpeeksi, kun ei se tunnu itselläkään välillä riittävän nopeaan ja selkeään selostamiseen. Kovaa treeniä ni kaikki tulee sieltä ajan kanssa.  

Kai sitä suomeakin voi käyttää tuohon kommunikointiin.

jounas:
Toki, mutta vatsimia nyt tarkoitin ja siitähän se kiinni on missä lentää.

TA:

Toki, mutta vatsimia nyt tarkoitin ja siitähän se kiinni on missä lentää.

Vasta-alkajan (kuten itsekin olen) ei välttämättä kannata ihan ensimmäiseksi rynnätä minnekään euroopan
vilkkaille kentille "kokeilemaan" omia taitojaan. Itse olen sahannut kyllästymiseen asti Porin ja Turun väliä ja yrittänyt pikkuhiljaa
ottaa hommaa haltuun, vaihtelevalla menestyksellä. Ongelma tilanteissa lisää opiskelua ja kohti seuraavaa ongelmaa... 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page