IVAO ASIAA!

<< < (13/21) > >>

HannaR:
viimeiseen kysymykseen en sulle osaa Nico vastata ja olen kyllä tornissa toistekin vielä. Tosin en ole oikea henkilö vielä neuvomaan sua tossa hommassa varsinkaan kun en itse ole lentänyt verkossa- täällä on useita kokeneita pilotteja jotka varmasti auttavat sua tarpeen tullen. Kiire ei saa olla eikä parane hosua - kaikki tietää miten siinä käy. Nyt malttia, opiskelua ja hyvää koneen tuntemista - kyllä se siitä.

Noi Mikan ohjeet oli tosi hyviä, niistä kannattaa oottaa onkeensa.

nordic:
Iltaa

Kyllä lentäjien kuuluu siinävaiheessa jo osata asiat kun verkkoon kirjaudutaan, siis ettei LJ:n sen kummemin tarvitse alkaa opettamaan fraseologian perusteita ja rullauskartan tulkitsemista.. IVAO:lla on varsin hyvät materiaalit Suomeksi ja vielä perinpohjaisemmat englanniksi ja niitä lukemalla pääsee pitkälle, jos haluaa. IVAO Finland ei ainakaan vielä tarjoa virallisesti lentäjille "koulutusta/avustusta", mutta sitäkin on saatavilla monelta henkilöltä tältäkin foorumilta. Itse kuulun tuohon porukkaan olennaisesti ja olen montaa kaveria avittanut alkuun verkkolennon kanssa ja perään on hieno katsella kun äijät nauttii touhusta lähes päivittäin  .

Pelkästään noita materiaaleja lukemalla ei välttämättä pysty sisäistämään kaikkea sitä asiaa ja tulee helposti epävarma olo ja alkaa luovuttamaan. http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,84510.0/viewResults.html esim. tuon thriidin äänestys tuloksia katsellessa meinaa itku tulla   . Täällä on niin monta paria auttavia käsiä, että teidän ei tarvitsisi kuin tarttua niihin, niin takuulla saataisiin asiat käytyä niin että ymmärtää ja sen myötä sitten uskaltaa lentää verkossa. Jos tuntuu, että apu olisi tarpeessa niin YV:tä mulle tulemaan, prkl!

Osku: Voin vakuuttaa, että STAFF puuttuu vastaavanlaisiin asioihin, pienempiinkin. Ei välttämättä laittamalla hissan esseen pitusta selostusta asiasta, mutta eihän siihen sellaista tarvitakkaan, eihän? Se on parin lauseen mittanen keskustelu mesessä/irc:ssä tms. ja avot. STAFF tekee varmasti kaikkensa edistääkseen divisioonan toimivuutta kaikilla osa-alueilla mm. tässä. Puhuin asiasta Villen kanssa mesessä ja homman pitäisi nyt olla selvä.

Nico: Juurihan laitoin sinulle privaviestin, että voin auttaa materiaaleissa ja sitten ajallaan käytännössä, eli tulen henk.koht johtamaan ja neuvomaan ensilennoille.

Osguu:

Osku: Puhuin asiasta Villen kanssa mesessä ja homman pitäisi nyt olla selvä.

And thats the end of this chapter. Kiitokset sinne

Asia loppuunkäsitelty.

zetair:

viimeiseen kysymykseen en sulle osaa Nico vastata ja olen kyllä tornissa toistekin vielä. Tosin en ole oikea henkilö vielä neuvomaan sua tossa hommassa varsinkaan kun en itse ole lentänyt verkossa- täällä on useita kokeneita pilotteja jotka varmasti auttavat sua tarpeen tullen. Kiire ei saa olla eikä parane hosua - kaikki tietää miten siinä käy. Nyt malttia, opiskelua ja hyvää koneen tuntemista - kyllä se siitä.

Noi Mikan ohjeet oli tosi hyviä, niistä kannattaa oottaa onkeensa.

Oletko sinä se ensimmäinen? Siis nainen lennonjohdossa Suomessa! Onnea roppakaupalla, sillä tätä on kaivattu jo pitkään ainakin Vatsim:n puolella Erittäin hienoa!

T: Mika

nicolaine:
Katsoinkin kun Olin approach EFHK (siinä episodipäivänä) niin katsoin ivao eyestä että Hanna? se.. sehän on nainen mutta hyvin hoiti hommansa.. Itse "munasin"

Navigation

Up one level

Next page

Previous page