Autogenin lisäys (FSX)

(1/2) > >>

MK22:
Hei!
Olen tehnyt pienen maiseman ja nytten olisi tarkoitus lisätä autogen taloja ja puita, mutta en tiedä miten ei photorealistiseen maisemaan lisätään autogenejä. Autogen annonator ei suostu avaamaan (vector) bgl tiedostoja.
Terveisin Magnus

akos:
Quote

Hei!
Olen tehnyt pienen maiseman ja nytten olisi tarkoitus lisätä autogen taloja ja puita, mutta en tiedä miten ei photorealistiseen maisemaan lisätään autogenejä. Autogen annonator ei suostu avaamaan (vector) bgl tiedostoja.
Terveisin Magnus

Siis siihen ohjelmaan avataan ne maiseman Texture-kansion maatekstuuritiedostot yksi kerrallaan, ei bgl:iä. Kun sitten tallennat sen, niin muistaakseni tekstuurikansioon tulee samanniminen an-loppuinen agn-tiedosto. Näin siis FS9:ssä, mutta toiminee varmaan samoin FSX:ssäkin.

Oskari

Tatu:
Quote

Näin siis FS9:ssä, mutta toiminee varmaan samoin FSX:ssäkin.


Ehkä kannattaisi arvailun sijasta kertoa faktoja?  Tosin toimii se noinkin, mutta FSX:lle tehdään photoscenet eri tavalla.

Eli jos kyseessä on photoscene niin FSX resample tekee vain yhden bgl:n. Se sisältää tekstuurit ja vuodenajat. Tämä bgl kyllä pitäisi sitten aueta Autogen annotatorilla.

Vector maisema ei ole photoscene, se ei aukea autogen annotatorilla.

PS
Tuosta voi sitten olla hyötyä:
http://www.fsinsider.com/developers/Documents/AutogenAnnotatorPictoralReference.pdf

akos:
Quote

Ehkä kannattaisi arvailun sijasta kertoa faktoja?  Tosin toimii se noinkin, mutta FSX:lle tehdään photoscenet eri tavalla.

Ahaa, ajattelin, ettei kai noissa paljoa eroja ole, kun ne FS9:n maisemat toimii FSX:ssäkin.

MK22:
Kiitos!

Navigation

Up one level

Next page