Yleistä höpinää... (Oli: Kiinnostus verkkolentämiseen)

<< < (9/10) > >>

Assiini:

Ei mun nähdäkseni ole kyse tästä. Kai Risto itsekin huomasit mitä Petri kävi laukomaan lennonjohtajista ja heidän koulutuksesta? Mä näen ihan järkeväksi sanoa moisesta, ettei joku ala täällä luulla että se olisi totta melko iso mainosvihko tämä FSN nääs.

Juu, en sinua tarkoittanutkaan osoittaa sormella vaan kaikkia osallistuvia yleisesti. Kirjoitusvuoroa ei vaan meinaa löytyä niin osui tohon väliin kirjoitukseni

Mutta joo, kaipa se kuuluu tämäkin verkkolentokiinnostukseen jos luullaan, että kaikki muu on paskaa paitsi paska itse... Erikoisia kokemuksia kaiken kaikkiaan omaan kokemukseen perustuen, etten sanoisi. Ensinnäkään en tajua, missä tollaista palvelua voi olla (onko itsessä vikaa?). En tajua lisäksi, miten yhdestä tai kahdesta negaatiosta saadaan tollainen haloo enkä sitä, miten ja millä tyylillä asia esitetään.

Jatkakaa, haen limun ja sipsit.

Juffe:
Mielummin tökeröä englantia kun tekstiä. Vaikka se englanti olisi kuinka huonoa tai fraseologia ei aivan oikein, niin mielummin kuuntelen sitä voicena, kun katson typerää tekstinauhaa. Ja voihan sitä aina aluksi harjoitella suomeksi, jos se tuntuu helpommalta. 

Pe7e:

Olen Petrin kanssa samaa mieltä siitä, että Oulun lennolla saamasi palvelu oli huonoa ja out-of-line, jos se todellakin noin meni. Sitten asiasta pitäisi ilmoittaa IVAO-FI:n staffille tietoineen niin asia hoituu OIKEALLA tavalla tämä kun ei ole se kaikesta päätellen

Kuitenkin mietityttää että jos ey sanomasi mukaan halua yleistää niin miksi teit monta pitkää vuodatusta missä jatkuvasti yleistit ja moitit kyllä verkkoa ja koulutusta myöskin jatkuvat puheet "haistavittuverkosta" on kovin jänniä, jos myonnat että et yleistä ja että puuttuu kokemusta...

No, ehkäpä nyt kuitenkin huomasit oleellisen tässä topicissa, että miksi toimintasi/puheesi aiheuttivat moisen reaktion lennonjohtajien parissa. Tuu toki verkkoon ja tee lennonjohtoyynto niin voin tulla antamaan palvelua siten kun se on tarkoitettu

Ei, nyt ymmärsit taas väärin.  Oulussa saamani palvelu oli siis loistavaa. Sitten nyt eilen vaimilloinseoli kun olin lähdössä Roomaan niin se palvelu oli vähän niinjanäin, juurikin noin kuten tuolla jo sanoinkin. Mutta ei siinä sen kummempaa... ehkä tuo ko. LJ nyt jatkossa sitten hoitaa hommat paremmin...

Nyt semmonen ihan rehellinen kymysys tähän, että onko tuo LJ:n kuormittaminen tekstillä(ja siitä valitus) tulkittava niin että olette sitämieltä että se on joko voicella tai sitten ei tartte tulla? Vähän semmonen viilis on kyllä edelleen että vaikka on se mahdollisuus vetää tekstillä, niin näitä lentäjiä ei millään ymmärretä vaan "pakotetaan" vetämään voicella, tai sitten muuten palvellaan melko vastahakoisen oloisesti?

En kyllä tosiaan tiedä mitään noista LJ:n hommista niin paha sanoa mitään mutta veikkaan ettei se yks kone tosiaankaan siellä kovinkaan paljoa voi kuormittaa. Olen muutaman kerran ollut aikoinaan Thomsonin eventeissä VATSIMissa ja noissa oli kyllä mukavasti ruuhkaa ja silti varmaan puolet veti tekstillä eikä kukaan LJ valittanut... eikä muutenkaan siltä näyttänyt että se hirveen vaikeeta olis ollu. Tiedä sitten miten siellä ruudun takana on kaverilla korvista noussut savua ja kirosanat lentäny mutta hyvin silti noi hoidettiin... Ja niinkin isolla kentällä kun Manchester... toinen olikin sitten East Midlands ja sielläkin oli varmaan 10 konetta samaan aikaan joista varmaan 8 veti tekstillä ja silti hyvin hoitui...

ToniT:

Nyt semmonen ihan rehellinen kymysys tähän, että onko tuo LJ:n kuormittaminen tekstillä(ja siitä valitus) tulkittava niin että olette sitämieltä että se on joko voicella tai sitten ei tartte tulla? Vähän semmonen viilis on kyllä edelleen että vaikka on se mahdollisuus vetää tekstillä, niin näitä lentäjiä ei millään ymmärretä vaan "pakotetaan" vetämään voicella, tai sitten muuten palvellaan melko vastahakoisen oloisesti?

Juuri näin se menee 

ToniT:
Kyllä. Verkossa ollaan simuloimassa oikeaa ilmailua, siihen ei teksti kuulu 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page