Erik Björnwalls Tingsryd

(1/2) > >>

Puffen:
Bilden får tala för sig själv. Tack Erik för ett fint sceneri.

Det är lite synd att man bara får ladda upp Musse Pigg-bilder. Det är så mycket fina detaljer som går förlorade när man måste dra ner bilderna från 1900 bredd till 800. Lite större bilder, typ bredd 1024, hade varit trevligare.

Edited: Men nu har jag laddat upp bilden på geting, så nu kan man kolla in den i ett litet större format. Tack för tipset David!

davyp3:
Precis min åsikt! Om man har nån bild utöver det vanliga kan man ju dock alltid lägga en tumnagel i forumet med en länk till den högupplösta bilden. Så här:

www.geting.se är faktiskt både snabb och bra, rekommenderas helt klart.

Kestrel:
Vill dels tacka Ulf för de vackra orden och den fina bilden, dels komma med en liten undring angående filbiblioteket här på FSN. I morgon blir det exakt en månad sedan jag laddade upp ESMW för FSX hit och trots påstötning har ännu inget hänt. Visst, tjänsten kostar mig inget och allt jobb här görs väl på fritid men lite otålig blir jag allt !

Det här är också ett experiment med "geting-uppladdning". Det tycks funka men varför blir min thumbnail större än Era och varför blir den så lågupplöst! Och hur kommer jag åt adressen till bilden i efterhand; måste jag spara bildadressen själv; jag ser ingen sökfunktion på Getings hemsida?

Edit. Thumbnailen redigerad enligt anvisningar från Ulf. Tack för hjälpen!

Bilden föreställer för övrigt vad jag tror blir nästa sceneri härifrån; jag tror inte det behövs någon "var är vi-tävling"!

Hälsningar!
Erik

Zekehund:
trevligt med Öland/borgholm!!

Puffen:
Erik,

Kan det vara så att det är länken i ditt inlägg som inte blev rätt? Min URL ser ut på följande sätt (jag har bytt ut hakparenteserna mot vanliga parenteser):

(url=<urlen till min bild>)(img width=200 height=125)<urlen till min bild>(/img)(/url])

Om jag ändrar image width och height till 50 och 50 så blir resultatet så här:

Navigation

Up one level

Next page