IVAO Finlandin lentäjäkoulutus

(1/5) > >>

MikaelT:
[ Attachment not found - or removed ]

Oletko aloittelemassa verkkolentämistä? Tuntuuko jokin asia hankalta? Etkö tiedä, mitä kaikkea tulisi osata verkossa? Turhaan hätäilet, sillä apu on omassa lentäjäkoulutuksessamme.

Lentäjäkoulutuksemme avulla jokaisesta aloittelevasta verkkolentäjästä kehkeytyy asiansa osaava pilotti, joka ei pienestä hätkähdä. Kaikki lentämisen perusedellytykset käydään läpi, tarkoituksena saavuttaa taso, jonka jälkeen lentäjä pystyy jatkamaan opiskeluaan ja kouluttautumistaan itsenäisesti. Koulutus perustuu yksilöllisyyteen, joten kouluttajan kanssa käydään läpi ja opetellaan asioita, jotka koulutettavasta ovat vaikeita ja hankalia.

Kouluttajien yksi tärkeimmistä tehtävistä on niin sanotun verkkokammon poistaminen lentäjältä. Tämä onnistuu helposti kouluttajan toimiessa lennonjohtajana, joten mokaamisen pelko hellittää, koska tutkan takana on tuttu henkilö, joka tietää ja tuntee tilanteen ja osaa neuvoa tarvittaessa.

Koulutukseen voi ottaa osaa kuka tahansa verkkolentämisestä kiinnostunut henkilö, joka tuntee tarvitsevansa tukea ja opastusta harrastuksessaan. Vaikka lentämisen olisi jo aloittanut, niin voi tietenkin hakeutua kouluttajan juttusille, jotta nähdään mikä lentämisen osa-alue vaatisi petraamista.

Kouluttajina toimii idean isän, Risto Partanen, lisäksi Jerome Parviainen ja Mikael Tynkkynen. Kaikkiin kolmeen voi ottaa yhteyttä verkkolentämistä ja koulutusta koskevissa asioissa. Yhteyttä voi ottaa FsNordicin kautta yksityisviestillä, MSN-Messengerin kautta, tai sähköpostilla.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä kehen tahansa kolmesta!

Yhteystiedot: koulutus 'at' ivao(piste)fi

Maakke:
Täähän kuulostaa hyvältä 

MM

Pona:
Tämä olisi kyllä hyvä mahdolisuus mennä IVAO:oon.. Katellaan...

//P.L

Assiini:

Tämä olisi kyllä hyvä mahdolisuus mennä IVAO:oon.. Katellaan...

Jep, ei muuta kuin yhteys kouluttajiin

artur:
Voiko koulutuksen suorittaa englanninkielisenä? Itse kävin jenkeissä lentokoulun (PPL) ja jotenkin nuo enkkutermit vaan on selkäytimessä. Tietääkseni kumminkin Suomen lentotilassa voi käyttä kielenä myös enkkua, siis IVAO:ssa?

Navigation

Up one level

Next page