Lentäjäpyynnöt tänne (ilmoita myös verkko)

<< < (81/88) > >>

AmiGo98:
Jes, torni on paikalla! Lähinnä naurattaa koulutuspelleilyt...

(IVAO:ssa siis)

ahoo:
Quote

Jes, torni on paikalla! Lähinnä naurattaa koulutuspelleilyt...

(IVAO:ssa siis)


Anteeksi OT, mutta miksi?

AmiGo98:
Suomen IVAO-divisioonassa on ehkä 5 aktiivista lennonjohtajaa/lentäjää(joista 2 staff teamissä). IMO turhaa pyörittää koulutusohjelmaa, jossa koulutetaan torniin. Ei kovin paljon taida ihmisiä kiinnostaa Suomessa lentely IVAO:ssa, kun lennonjohtoa(lue: torni) on onlinessa kerran kuukaudessa.

Paljonko koulutuksessa on tällä hetkellä jonoa? Miksei päästetä suoraan EFES_CTR(jonka FRA:n voisi pudottaa ADC-tasoon), jonne pääsisi kirjautumaan ADC tason suorittamisen jälkeen? Saataisin Suomi loistamaan Euroopassa ja saattaisi olla kiinnostusta lentää. Voihan tätä koulutustakin jatkaa, ei se minulta pois ole. Ajattelin vain, että olisi kiva nähdä johtoa(muutakin kuin EFHK_TWR) onlinessa Suomen taivailla. Miten vaan.

Voisi edes kokeilla. Ainahan siihen kouluttamiseen voidaan palata.

Mo-jo:
Quote

Suomen IVAO-divisioonassa on ehkä 5 aktiivista lennonjohtajaa/lentäjää(joista 2 staff teamissä). IMO turhaa pyörittää koulutusohjelmaa, jossa koulutetaan torniin. Ei kovin paljon taida ihmisiä kiinnostaa Suomessa lentely IVAO:ssa, kun lennonjohtoa(lue: torni) on onlinessa kerran kuukaudessa.

Paljonko koulutuksessa on tällä hetkellä jonoa? Miksei päästetä suoraan EFES_CTR(jonka FRA:n voisi pudottaa ADC-tasoon), jonne pääsisi kirjautumaan ADC tason suorittamisen jälkeen? Saataisin Suomi loistamaan Euroopassa ja saattaisi olla kiinnostusta lentää. Voihan tätä koulutustakin jatkaa, ei se minulta pois ole. Ajattelin vain, että olisi kiva nähdä johtoa(muutakin kuin EFHK_TWR) onlinessa Suomen taivailla. Miten vaan.

Voisi edes kokeilla. Ainahan siihen kouluttamiseen voidaan palata.


Väärä ketju keskustella tästä asiasta ja loput voi esittää allekirjoittaneelle. Koulutuksessa tällä hetkellä jonossa 6 henkilöä, joista 3 ovat olleet aktiivisia koulutusjärjestelyissä, loput, eivät niin aktiivisia. Rating vaatimuksia FRA:ssa korotettiin viimeksi uudistusten aikaan, pudotusta takaisin ollaan jo mietitty, mutta syy siihen on yksi ja sama kuin aikaisemmin on todettu. Olisihan se kiva nähdä suurempaa aktiivisuutta, tällä hetkellä voimassaolevia lennonjohtajia löytyy 20.

Miksi sitten kouluttaa? On henkilöitä, jotka tarvitsevat syvempää perehdytystä, mutta on myös henkilöitä, jotka tuntevat jo osa-alueensa, toisaalta ei välttämättä Ivaon järjestelmiä.

J Ahponen:
Tänään VATSIM johtoa taas tarjolla HK_TWR, HK_APP ja EFES_CTR ainakin 18-24 paikallista aikaa. Helsinki yhtenä osakenttänä Iceland Oceanic shuttle eventissä, jossa siis kaksi muuta osallistuvaa kenttää ovat BIKF ja EIDW. Tottakai Helsinkiin myös muualta tuleva liikenne on tervetullutta. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page