CS B757 vs LDS B767

(1/5) > >>

B-7-5-7:
Noniin. Haluan hieman selvyyttä tähän, että miten tämä jakauma näiden lisurien kanssa VFässä menee.
Mieluiten äänestäjiksi vain B757 lentäjiä. Tyyppikurssilla olevatkin saavat äänestää. Myös sellaiset, jotka siirtyvät B757 tyyppik. seuraavan 7 päivän sisällä.

Nixu:

Noniin. Haluan hieman selvyyttä tähän, että miten tämä jakauma näiden lisurien kanssa VFässä menee.
Mieluiten äänestäjiksi vain B757 lentäjiä. Tyyppikurssilla olevatkin saavat äänestää. Myös sellaiset, jotka siirtyvät B757 tyyppik. seuraavan 7 päivän sisällä.

Vastasin nyt entisen 757-lentäjän ominaisuudessa, että ehdottomasti LDS, vaikkakin simuloi 767:aa. Järjestelmien mallinnuksessa on aivan järkyttävän suuri ero LDS:n hyväksi, joten mielestäni ei ole kahta sanaa millä lentää VF:n 757-lentoja toistaiseksi.

B-7-5-7:
Jaa... Itse olen kyllä ollut tuohon CaptainSimin tekeleeseen ihan tyytyväinen. Paitsi että se FMS on ihan p***a.

Nixu:

Jaa... Itse olen kyllä ollut tuohon CaptainSimin tekeleeseen ihan tyytyväinen. Paitsi että se FMS on ihan p***a.

FMS:n paskuus on jo niin iso tekijä, että senkin varjolla voi sen C/S:n dumpata ihan huoletta.

B-7-5-7:
No jaa. Taidan kumminkin vielä ihan huvikseni tuolla CSän koneella lentää. Sitten kun siirryn VFinnairissa B757 lentämään niin sitten varmaankin hankin tuon LDSän 757 (jos ilmestynyt siihen mennessä).

Navigation

Up one level

Next page