IVAO-FI: Radar Contact – Helsinki Spring RLE 25.4.2009

<< < (13/14) > >>

ollik:

Joo tämä on ilkeä juttu kun elämme täällä periferiassa. Se rajoittaa Keski-Euroopasta tulijoita aina ja iankaikkisesti kun ei saada Saksasta Suomeen asti ATC-peittoa mutta valitettavasti emme mahda Suomen osaston toimesta asialle mitään. Luonnollisesti pyysimme peittoa kaikille akuuteille alueille mutta loputuloksen näki eilen jokainen itse...

Mutta ei jäädä tuleen makaamaan! Asioita on aina vara kehittää ja ensi kerralla panostamme keinolla tai toisella juuri tuohon ATC-peiton puutteeseen Suomesta Eurooppaan. Mutta pääasia, että kotimaassa oli johtoa enemmän kuin laki sallii; se on osastomme vastuulla ja sen vastuun me pystymme kattamaan aina jos tarve vaatii..

Kiitos kaikille mukavasta flaikkarista! Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia seikkailuja

Risto
IVAO Finland

Näinhän se menee. Vantaalla oli kyllä mahtava tunnelma! 

Starchild:
Ainakin mä haluaisin painottaa ripan lausetta "enemmän kuin laki sallii", sillä eilenhän oli vaikea saada edes fully staffed paikalle ja niistäkin puolet katosi 2,5h johtamisen jälkeen - tullakseen svkl:un Pilottiin vaikka edellisenä iltana olivat vielä sanoneet, että eivät tule. Hyvä oli, että he tulivat siellä käymään, mutta ajankohta oli hieman väärä. Mun mielestä näin. Ensi kerralla paremmin.

Arnoldi:

ajankohta oli hieman väärä. Mun mielestä näin.

Samaa mieltä.

Assiini:

Hyvä oli, että he tulivat siellä käymään, mutta ajankohta oli hieman väärä. Mun mielestä näin. Ensi kerralla paremmin.

Jep!

zetair:

Onks Jorel taas se aika kuusta?

Khöm? Tätä meinasin kysellä? En ainakaan itse tajua mistä on kyse?

T: Mika

PS: ja kuka tai "mikä" on virtuaali-ilmailun puolijumala

Navigation

Up one level

Next page

Previous page