IVAO: Radar Contact – Helsinki Spring RLE 25.4.2008

<< < (9/9)

nordic:

Eipä tietenkään, mutta itse ainakin lennän finaalin käsin. Siisi siitä pisteestä kun seuraava piste kartalla on RWYxx

Kyllä sitä autopilottia on hyvä käyttää vähintään niin kauan kunnes rata on näkyvissä, taitaa olla jopa sääntö Finnairilla?

lentäjä32:

Kyllä sitä autopilottia on hyvä käyttää vähintään niin kauan kunnes rata on näkyvissä, taitaa olla jopa sääntö Finnairilla?

Itse annan autopilotin lentää koneen oikeaan suuntäsäteeseen ja sitten nappaan AP:n pois päältä ja vedän lopun käsin, mutta en aina, joskus otan sen pois vasta vähän ennen kosketusta.   

nordic:

Itse annan autopilotin lentää koneen oikeaan suuntäsäteeseen ja sitten nappaan AP:n pois päältä ja vedän lopun käsin, mutta en aina, joskus otan sen pois vasta vähän ennen kosketusta.   

Ok..

Tarkoitin että huonossa säässä ajetaan autopilotilla vähintään niin kauan kunnes rata tulee näkyviin, joka taitaa olla myös sääntö tai ainakin suositeltavaa useallakin lentoyhtiöllä mukaalukien Finnairilla.

lentäjä32:
Niinhän se kuuluu tehdä. 

B-7-5-7:
Jep. En tarkoittanutkaan, että lähestyisin ilman autopilottia huonossa säässä. Muuten tykkään kyllä harrastaa tuota käsin laskeutumista Ja minimeissä aina käy minun sormeni naksauttamassa APn pois. Aurinkoisella säällä voi sitten vedellä visuaaleilla

Navigation

Up one level

Previous page