Kuinka poistetaan ketju?

<< < (5/5)

Wanhis:
[ Attachment not found - or removed ]

kenkku:

[ Attachment not found - or removed ]

Onhan tuo sen verran idioottimaista, turhaan tilaa vievää ja monella muulla tavalla tyhmää että tuskin ylläpito siitä pitäisi

juksii:
Kannattaa myös muistaa että 12v lapsi ei välttämättä aina kirjoita riittävän "kunnioittavasti" alan "ammattilaisia" kohtaan. Voisi hiukan yrittää ymmärtää että lapsi ei ajattele niinkuin 20 vuotta matkustajakonetta kipparoinut ammattilainen.
Jostain on aloitettava ja minun mielestäni myös lasten ja nuorten pitäisi tänne sopia?

AD:
Nyt ei Jukka ole kyse lapsista. Kyllä aikuinen ymmärtää että lapsilla ja nuorilla sattaa olla hieman vähemmän estoja ja itse en ainakaan ota niitä kommentteja kovinkaan vakavasti. Huomattavaa että PM viestejä, emaileja jne jota olen saanut asian tiimoilta on tullut nimenomaan nuorilta ja forumin vanhemmilta käyttäjiltä. Nyt on kyse aikuisista ihmisistä joita tänne on "pesiytynyt". Katsoo tuon "ignore" toiminto ketjun. Sieltä lisää valoa ketjun poistoon jne. Lisään vielä että suurin osa forumin käyttäjistä on OK väkeä mutta ne harvat ja äänekkäät. Ei jää kysyttävää miksi saunantaka aikoinaan kehitettiin.

juksii:

Nyt ei Jukka ole kyse lapsista.

Joo, en tiedä juuri sinun tapauksen taustoista. Olen vain muutaman kerran katsonut kun 12v kirjoittelee jotain ja joku 46v lyttää aika tylysti.
Toki foorumilla näkyy pelkät nimet eikä edes profiilissa ole kaikilla ikää näkyvissä. Voi joskus olla hiukan hankalaa tietää minkälaisen tyypin kanssa juttelee.

Navigation

Up one level

Previous page