AIR INDIA VIRTUAL

(1/20) > >>

Air India Virtual:

Message removed by administration. Reason: Advertising of a commercial/paid service.

thomashjelm:

Efter en diskussion med båda sidor, Air India Virtual och Starline, där båda hävdar något som vi inte kan avgöra vad som är rätt så för vi ingen som helst diskussion om Starline i denna tråd, eller i andra Air India Virtual-trådar på FSN.

Jag låser inte tråden, den som skriver om Starline eller fortsätter att bråka om texten blir istället bannade.

/T

thomashjelm:

Utöver vad som sagts ovan tänker jag inte svara på något mail eller PM från varken Starline eller VAI med "krav" om vad FSN ska eller inte ska göra. Ni får reda upp era problem internt och lämna FSN utanför, det är varken i mitt eller mina moderatorers intresse att lyssna på era anklagelser mot varandra.

/T

jojje:
Hej!

NAMASTE!

Jag heter Jorge Cardona och jag har följt Air India i det tysta. Här är några frågor som jag gärna vill reda ut, eller ha bekräftade av ”företagets” repsentanter:
http://www.aivirtual.com/freetour.htm : 500 kronor / år i avgift - jag trodde att Air India VA var ett virtuellt bolag som inte fakturerar sina användare. Vad används medlemsavgifterna till?
http://www.aivirtual.com/join/rules.php:
” CEO:S flygplan
Det finns ett flygplan en PROJECT OPENSKY BOEING 747-400 som är special målad med vit och blåa färger. Detta flygplan får endast flygas av CEO själv.  Det finns en helicopter samt ett litet sportplan som också är CEo:s. Flygplanet skall laddas hem så att ni kan se flygplanet. Men det får inte spridas. Det är inte tillåtet att flyga detta plan ONLINE endast OFFLINE. Den som inte respekterar detta kommer inte att få flyga mer på servern. När du hör denna CALL SIGN (AIR INDIA ONE) gäller fölljande:
Flygplanet har företräde vid start och landning.
(FÖRUTSATT ATT INTE NÖDLÄGE FÖRELIGGER)
Har VD:n ett eget flygplan?
” Som medlem skall du känna till vad som gäller i företaget och inte motarbeta företagets policy” Vad innebär motarbeta?
” FÖRETAGET AIR INDIA ÄGS AV CEO CHRISTER ABRAHAMSSON FÖRETAGET AIR INDIA DRIVS AV CEO CHRISTER ABRAHAMSSON FÖRETAGET AIR INDIA:S ALLA RÄTTIGHETER”-
Är Air India VA ett av Skattemyndigheten godkänt företag?
” RESPEKT OCH TYSTNADSPLIKT JAG FÖRUTSÄTTER ATT ALLA AI-PILOTER I DET NYA AIR INDIA KOMMER RESPEKTERA CEO OCH DESS ÖVRIGA FÖRTROENDEVALDA”- Vad innebär det att man ska respektera VD:n? Är det inte samma för alla? Vad händer om man inte respekterar VD:n?
” Copyright Copyright FÖRETAGET AIR INDIA ÄGS AV CEO CHRISTER ABRAHAMSSON FÖRETAGET AIR INDIA DRIVS AV CEO CHRISTER ABRAHAMSSON FÖRETAGET AIR INDIA:S ALLA RÄTTIGHETER TILLHÖR CEO CHRISTER ABRAHAMSSON (SE LOGO) INGET MATERIAL FÅR SPRIDAS ELLER ”TANKAS HEM” UTAN LOV FRÅN AIR INDIA VIRTUAL OCH CEO. ALLT SOM FINNS PÅ HEMSIDAN ÄR SKYDDAT AV COPYRIGHT LAGEN”
Var det inte för några månader sedan som Air India sa  att de absolut inte stal något från någon? Samtidigt så hittar vi bilder från Airliners.net och även från Breathe airways på deras hemsida.

Vad skulle hända om våra svenska myndigheter får reda på att en person tar in pengar i sin verksamhet och kallar verksamheten för ett företag, samtidigt som företaget inte är registrerat? Vad säger Skattemyndigheten?
Till slut så undrar jag varför Air Indias webbsida är så oerhört komplicerad och full med strunt?
Det här forumet är det bästa stället för mig att få svar, då Christer inte svarar på mail. Jag förutsätter att jag inte blir sencurerad i ett flygforum, där de här frågorna är högst viktiga för de piloter som flyger virtuellt.

Jag hoppas ni på Air India Virtual inte tar illa upp, men försöker ni tjäna pengar på detta, eller använder ni pengarna för upprätta hålla hosting kostnaderna för hemsidan?

Med Vänliga Hälsningar

Jorge Cardona

ChristofferJ:
Haha, "Det finns ett flygplan en PROJECT OPENSKY BOEING 747-400 som är special målad med vit och blåa färger. Detta flygplan får endast flygas av CEO själv.  Det finns en helicopter samt ett litet sportplan som också är CEo:s. Flygplanet skall laddas hem så att ni kan se flygplanet. Men det får inte spridas. Det är inte tillåtet att flyga detta plan ONLINE endast OFFLINE. Den som inte respekterar detta kommer inte att få flyga mer på servern. När du hör denna CALL SIGN (AIR INDIA ONE) gäller fölljande: Flygplanet har företräde vid start och landning.

Fattar ni inte att ni skjuter er själva i foten?

Navigation

Up one level

Next page