AIR INDIA VIRTUAL

<< < (5/20) > >>

jojje:

Tyvärr, men jag tror att det är ytterst få som är beredda att betala 150 spänn för att stå på taxibanan och vänta på att ditt och alla andra plan som har "företräde" rulla förbi...

Att ni sedan har en hemsida som ser ut att vara gjord på 90-talet av småbarn gör ju inte saken bättre. För 150 spänn per medlem borde ni väl kunna få ihop något bättre?

1 year Trial cost 500 sk ! http://www.aivirtual.com/freetour.htm

Och i ert första inlägg skriver ni att ålder inte spelar någon roll, men på hemsidan står det att man ska ha fyllt 14 år. Bestäm er?

Gerry:
Jorge, vem har sagt att vi är ett nytt bolag?
Vi har funnits längre än de flesta virtuella bolag.
Vem har försökt prata ifrån sig?
Vem har sagt att det är synd om oss?

Kritik är något bra att få när den är konstruktiv men det mesta jag hört här är flum att allt är så dåligt.

Mikael du skall nog inte yttra dig så mycket, risken finns att du blir bannad

Allt som står på vår hemsida stämmer

Det är dags att sätta punkt för en meningslös diskussion, om det inte är så att
ni är intresserade att bli medlemmar låt bli, låt oss vara och flyg nån annanstans!

Gerry
Vice President och Human Resource Chief i Air India Virtual

jojje:

Kritik är något bra att få när den är konstruktiv men det mesta jag hört här är flum att allt är så dåligt.

ni är intresserade att bli medlemmar låt bli, låt oss vara och flyg nån annanstans!

Gerry

JA, och då avslutar jag denna diskussion med följande inlägg:

AIV har ett flygplan som tillhör CEO och ett som till hör vice osv... Ingen får köra det.... Man får bara inte det!
AIV har ett speciellt callsign, AIR INDIA ONE, då måste man lämna företräde åt den personen som kör det, förmodligen CEO
AIV drivs på idiellt basis, men ändå kräver ni 500 kr per medlem PER ÅR, mer än vad som behövs för webbhosting.
AIV är ett godkänt företag av skatteverket som har rätten att tjäna pengar på tjänster. (?)
AIV har en snygg hemsida, hur du än vänder på det. Den är snygg på sitt eget lilla vis.
AIV flyger B747:or för inrikes flygningar. (?)
AIV har rättigheter från real-world Air India in corp. för att visa och använda Air Indias namn och loggor på hemsidan. (?)
AIV har satt en åldergräns (ny) på 14 år. Är man yngre får man inte gå med.
AIV begär information man helst inte vill dela med sig vid registrering som mobil och/eller hemnummer.

Jag hoppas att alla piloter som vill gå med AIV läser detta inlägg innan man gör så, som en liten säkerhetsrisk.

Hoppas att alla har en trevlig dag,

Best Wishes till AIV och deras STAFF

Med Vänliga Hälsningar,

mgerner:

Varför? Jag har lika stor yttrandefrihet som alla andra, och att försöka begränsa den är som att hota någon.

ChristofferJ:

Gerry

Nu är det ju inte du som bestämmer vad som är bra eller dålig kritik.

Finns en hel del frågor som du borde besvara istället för att sitta och hota medlemmar på FSN...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page