AIR INDIA VIRTUAL

<< < (9/20) > >>

mgerner:
Det faktum att ni som Thomas säger har hotat ett fristående forum gör ju inte saken bättre.

EliasF:

Ja, som staff blir jag inte förvånad att du agerar partiskt

Ni som inte är medlemmar säger hur dåligt ni tycker att AIV är, jag säger bara att jag inte håller med. Varför i hela friden skulle jag vara med i ett VA jag inte tycker är bra? Får jag då inte säga min åsikt bara för att jag är med i AIV?

pil22:
Har ett förslag till air india, öppna upp erat forum (idag 15 reg anv enl er sida) för utomstående,så kan debatten om ert va föras där istället. Då får typen av hot mot ex Mikael (passa dig så du inte blir bannad)bättre verkan. För den som är intresserad av att veta hur mycket som flygs i air india,ladda hem prog fshost spy. Där ser ni aktiviteten i bolaget.

EliasF:

Har ett förslag till air india, öppna upp erat forum (idag 15 reg anv enl er sida) för utomstående,så kan debatten om ert va föras där istället. Då får typen av hot mot ex Mikael (passa dig så du inte blir bannad)bättre verkan. För den som är intresserad av att veta hur mycket som flygs i air india,ladda hem prog fshost spy. Där ser ni aktiviteten i bolaget.

Hej!

Tack för förslaget, ska framföra detta. Dock tror jag inte att det blir aktuellt för än lite konstruktiv kritik framförs, inte bara hemsidan är dålig punkt slut.  När ni kan säga vad vi ska förbättra, då börjar det bli en seriös diskussion. Håller med Sune, ni som är så intresserade av AIV och hur vi flyger, ladda hem det programmet.

MvH Elias Fransén

RoniisH:
Lägg ner skräpet bara

Navigation

Up one level

Next page

Previous page