AIR INDIA VIRTUAL

<< < (17/20) > >>

jojje:

Det här är ju underbart 
Läste nyss CEO´s utlåtande på AIV´s hemsida och allt det han har skrivit fascinerar mig verkligen. Man vet inte om det är ett skämt eller om det är allvar. Det bästa av allt är att han idiotförklarar sig själv utan att förstå det. Gillar också att dom hela tiden vägrar säga vad pengarna går till. Klart det blir ett överskott, för en webbplats kostar inte så mycket. Ungefär som i Pirate Bay-rättegången när killarna där hävdade bestämt att dom enbart använt pengarna från reklamintäkterna till att driva sidan, fast alla fattade att dom såklart har levt på pengarna som dom tjänade in (de flesta nolltaxerade).

Bra det där som Sami sa om att kontakta det riktiga Air India och berätta hur det ligger till. Dom är nog rätt intresserade av att få veta det här, för Air India Virtual är ju extremt dålig reklam för det riktiga Air India.

Air India Virtual - Ni är körda, ni har bara inte fattat det själva. Lycka till

NI ÄR KÖRDA! HÖRDE NI DET? KÖRDA!

Twotter:
Forundringen over at så mange har latt seg provosere av dette lille virtuelle flygbolaget gjør at jeg ikke klarer å la vær å kommentere selv også.
Hadde denne posten blitt ignorert og blitt forbigått i all stillhet,hadde det vel vart bedre?

En regel innom reklambransjoen. All PR er god PR.
Ja,så med alle som har bidratt til å la seg provosere av AIV her inne så har dere samtidig bidratt til en massiv reklame for AIV.
3729 views sier gjør den til en av forumets mest leste tråder. Jo mer dere lar dere provosere,jo mer dere holder liv denne tråden,jo mer reklame får AIV.
Jeg klarer ikke å skjønne at det virkelig er så interessant hvor godt/dårlig,om det har en avgift eller ikke, et pittelite VA blant tusenvis er/har.  
Når den oppreinnelige posten ble fjernet pga FSNordic sitt regelverk(som er helt okej),skulle tråden bare samtidig blitt låst,om du spør meg.

Daniel942:

Når den oppreinnelige posten ble fjernet pga FSNordic sitt regelverk(som er helt okej),skulle tråden bare samtidig blitt låst,om du spør meg.

Varför det? Tråden bryter ju inte någon regel och folk vill väl fortsätta diskutera.

Norken:

NI ÄR KÖRDA! HÖRDE NI DET? KÖRDA!

Made my day! 

(All bruk av namnet Joakim Melin ÄR FÖRBJUDET! Det bara är så...)

jhz94:
Jag har inte givit min tillåtelse, varken muntligt eller skriftligt till Air India Virtual att bruka mitt namn i skrift eller i form av kodning eller bandning i film eller bandning av ljud.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page